środa, 30 stycznia 2013

Hit internetu + moje wygrane

 Hej :) Dziś trochę będę się chwalić a co tam:D Ale zanim pokaże moje ostatnie zdobycze to muszę się trochę wam wyżalić bo u mnie po prostu jest taka pogoda że nic mi się nie chce , szaro , buro , błoto , chlapa czyli pogoda która doprowadza mnie do szału:/ Mam nadzieję że macie trochę więcej szczęścia i u was nie pada i chociaż troszkę świeci słońce.No ale koniec tego narzekania , oby do wiosny:)
   Wczoraj będąc w Biedronce kupiłam sobie płyn micelarny bebeauty , który ostatnio na blogach zbiera same pochwały . Użyłam go dopiero parę razy i moje pierwsze wrażenie :
JEST REWELACYJNY. Ale narazie nie chcę jeszcze wydawać opinii , ponieważ nie raz mi się zdarzało że kosmetyk był fajny tylko na początku.Za jakiś czas na pewno  napisze o nim więcej:)

A teraz wygrane , jakiś czas temu wygrałam nagrodę niespodziankę u Ani i Natalii (2bloggirls). Niespodzianka po prostu trafiona idealnie ,  były nią 3  lakiery z H&M . Dziewczyny jeszcze raz bardzo bardzo Wam dziękuję:*;)


  No i teraz najlepsze:) Zostałam wybrana przez portal prekursorki.pl  do testowania ESOTIQ  Formuła Push Up Serum powiększające biust, polecany przez Joanne Krupe;):) Kosmetyk dostałam wczoraj , od dziś biorę się za testy i przez 4 tygodnie będę prowadzić dzienniczek z moimi obserwacjami , którymi później podzielę się z wami:)


To by było na tyle:) Pozdrawiam was i życzę pogody ducha ( no i tej za oknem :) )

49 komentarzy:

  1. Gratuluję przesyłek! Lakiery do paznokci mają ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam dzisiaj ten płyn micelarny i będę testować :) Super lakiery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakierów jeszcze nie testowałam ale na pewno je wam pokaże:)

      Usuń
  3. Gratulacje:) Ciekawe, jak ten preparat push up się sprawdzi:) Nie bardzo wierzę a takie cuda:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusia ja też właśnie za bardzo nie z tym większą przyjemnością będe go testowała :)

      Usuń
  4. Gratuluje :) Ja jestem bardzo zadowolona z plynu micelarnego z Ziaji, choc opinie na jego temat sa rozne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie skończyłam ziaję:)szczere to gdybym miałam porównywac w tym momencie Ziaje i bebeauty to ziaja marnie by wypadla:)

      Usuń
    2. Skoro tak mowisz :) Ziaja to moj pierwszy plyn, ale i tak porownujac go do mleczek- jest fantasyczny. Co kto lubi :)

      Usuń
    3. A tak porównując do mleczek to ziaja jest super :)

      Usuń
  5. Gratuluje przesyłek! Czekam na recenzję kremu z Esotiq :)
    Powiem Ci, że narobiłaś mi ochoty na ten płyn micelarny, właśnie wybieram się do Biedronki :D
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ze warto go kupić tym bardziej ze jest tani jak barszcz- 4,50 :)

      Usuń
    2. dokładnie! nie ma na co czekać ;)
      ja już skończyłam pierwszą buteleczkę i jestem nim ZACHWYCONA!!! tak jak żelem micelarnym tej samej firmy - oba tanie i genialne!!! :)

      Usuń
  6. Ty szczęściaro! Gratuluję testowania Esotiq, bardzo jestem ciekawa rezultatów :D I zapraszam na rozdanie :) http://moj-kosmetyczny-punkt-widzenia.blogspot.com/2013/01/321-rozdanie-start.html Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mogę siebie nazywać szcześciara:);D dziękuję za zaproszenie na pewno skorzystam:):)

      Usuń
  7. Zazdroszczę tego Esotiq no !! :D Też chcęę :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa twojej recenzji płynu :) Z Biedronki mam żel z tej serii i jestem z niego bardzo zadowolona, może napiszę o nim niedługo recenzję, ale jeszcze chwilkę potestuję :) Obserwuję Cię Malinowa koleżanko i mam nadzieję, że zechcesz się zrewanżować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to że chyba ten płyn to edycja limitowana :( jeśli u mnie się sprawdzi to pójdę zrobić zapasy:)

      Usuń
    2. No to chyba muszę się sprężyć i zajrzeć do Biedronki:)

      Usuń
  9. Kupiłam w niedzielę ten płyn, jeszcze nie używałam, czeka w kolejce. :P Ale nie mogę się doczekać.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J abym tak długo nie wytrzymała bez sprawdzenia:)

      Usuń
  10. Zazdroszczę Push up. Też bym potestowała, oj potestowała.

    OdpowiedzUsuń
  11. no jestem ciekawa tego serum od Dżoany :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować ten płyn.


    Zapraszam do mnie, nowy wpis:
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne :D musze zobaczyć :p
    amanda.blogujaca.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam o tym płynie- też muszę się na niego skusić! cieszę się, że lakiery się podobają pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. też zakupiłam ten osławiony micel :D
    ach! jak Ci zazdroszczę testowania tego serum *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Płynu nie znam.
    Miłego testowania życzę, ja testuję maskę Esotiq ;)
    Ciekawe jak się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dużo słyszałam o tym płynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje ! :) Czas abym i ja kupiła ten zachwalany płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne lakiery! Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uhu!!:) strasznie jestem ciekawa tego push up!!!:) czekam na recenzje!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze, sama bym przetestowala push up ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. w 99% jestem pewna, ze nie zmienisz zdania o tym micelu:D! ja zuzylam juz pol buteleczki i dalej jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny płyn micelarny w Biedronce?! A to niespodzianka! :)
    Ciekawa jestem jak się sprawi ten Esotiq...
    Pozdrawiam i zapraszam, blog masz świetny, przechodzę do obserwowania,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! ja też jestem tym totalnie zaskoczona , tym bardzie że nigdy wcześniej nie miałam kosmetyków marki bebeauty:)

      Usuń
  24. a mi się strasznie podobają kolory lakierów, wyglądaja dość ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  25. za każdym razem jak widze pozytywne opinie do tego płynu to coraz bardziej chcę go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie ja też nie mogę o nim złego słowa powiedzieć:)

      Usuń
  26. Bardzo ciekawie zapowiada się to testowanie, czekam z niecierpliwością :)
    Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie pogoda jest taka sama jak u ciebie istny koszmar:)
    Gratuluje fajnych lakierków i oczywiście tego serum słyszałam o nim same dobre opinie. Życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mam nadzieje że ja także wystawie o nim dobrą opinię:)

      Usuń
  28. a też chciałam brac w tym udział, ale oczywiście zrezygnowałam :D Super nagrody:) niestety pogoda u mnie taka sama:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi sie tego dzienniczka właśnie nie chciało prowadzić, dlatego zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Oooo nie widziałam tego płynu w biedronce. Bardzo polubiłam lakiery w h&m. Ostatnio znalazłam niesamowity kolorek ( fiolet połyskujący na złoto ). Zakochałam się w nim <3
    No zobaczymy czy faktycznie będzie efekt push up ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Tez mam ten plyn i ogolnie moim zdaniem kosmetyki z bebeauty w biedronce sa godne polecenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)