poniedziałek, 7 stycznia 2013

Moje kosmetyczne zakupy;)

Cześć jak wam mija dzień?;) Mi tak sobie bo to ostatnie chwile w domu , wieczorem mam busa i wracam na studia ,wracam do szarej rzeczywistości . Teraz najgorszy miesiąc przede mną- czas sesji mam nadzieje że mimo wszystko znajdę czas na bloga. Dziś pokaże wam moje ostanie łowy kosmetyczne:)
1.Balsam Fa Nurti Skin Acai Berry , nawilżający o pojemności 400 ml
2.Żel z tej samej serii Acai Berry
3.Uwielbiany przeze mnie  żel pod prysznic Dove;)
4.Odżywka Eveline 8w1 
5.Maseczka drożdżowa Soraya Care&Control 2x 3,5 ml
6.Lakier Wibo z serii futura :)


Na pewno w najbliższym wolnym czasie dodam ich recenzję ;) A już teraz mogę powiedzieć że maseczka z Soraya jest rewelacyjna:)
Miałyście któryś z tych kosmetyków? Byłyście zadowolone?:) Życzę wam miłego dnia i pozdrawiam:)

41 komentarzy:

  1. ja właśnie też kupiłam sobie tą odżywkę, używam jej z 5 dni i jestem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z balsami Fa mam złe wspomnienia. Jakiś czas temu miałam jeden z serii Fa Sport i był zbyt rzadki, słabo nawilżał ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam odżywkę Eveline i ją lubię bardzo :) żel Dove też lubię ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzis wrocilam na studia. Alez ciezko :( Mam odzywke Eveline i ją uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też bedzie cieżko mocno w sesji:( Zobaczymy jak odżywka się u mnie sprawdzi:)

      Usuń
  5. Zastanawiam się nad tą odżywką albo diamentową i nie wiem którą kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam ją tylko raz i już widzę efekty:) Chociaż powiem ci że ja sie też nad tymi dwoma zastanawiałam:)

      Usuń
  6. Czekam na recenzję odżywki!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego balsamu Fa:) Żel pod prysznic miałam zielony i był super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki 'Fa' oczywiście przeze mnie bardzo dobrze znane:P a co do Odżywki Eveline 8w1 to czekam na recenzję bo jestem bardzo ciekawa jak to z nią jest:) też ostatnio chciałam zakupić, ale przeczytałam trochę negatywnych opini:/

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem zadowolona z odżywki 8w1:) moje paznokcie po niej rzadko się łamią:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ostatnia notka właśnie dotyczy Eveline 8w1 :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam tylko odżywkę z Eveline. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, odżywka 8w1 mam bardzo dobre recenzje, właśnie ona z tego zestawu najbardziej mnie zaintrygowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. ta odzywka to juz chyba kultowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. He he dokładnie:) a ja ją dopiero teraz kupiłam:P

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny lakier! obserwuję i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Na moje pazury bardziej działa diamentowa odżywka od Eveline, ale podobno mają...identyczne składy. A FA niestety czego bym od nich nie kupiła za każdym razem mnie uczuli...

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię wszystkie kosmetyki Dove, szczególnie kremowe mydełko.:)
    Odżywka Eveline też jest bardzo dobra.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zakupy, czytałam wiele dobrego o tej odżywce do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te pozytywne recenzje mnie skusiły;)Niebawem ja wystawię swoją:)

      Usuń
  19. Mam tą odżywke i mam mieszane uczucia :) Pierwszy raz jak ja miałam pomagała, za drugim razem już nie :)
    Zakupy bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak u mnie się sprawdzi , na pewno o tym napiszę:)

      Usuń
  20. ja też kupiłam Wibo Futura. :)

    Z tego co widzę, bierzesz udział w konkursach, dlatego też zapraszam Cię na moje rozdanie. Do wygrania m.in. kosmetyki Miyo: http://kkamilaa.blogspot.com/2013/01/urodzinowy-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale ta maseczka kusi skoro jest taka rewelacyjna :) Niemniej jednak czekam na szczegółową jej recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 8w1 to mój ulubieniec!:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie to 8w1 to najlepsza odżywka pod słońcem, maseczkę też miałam i widoczne było tylko lekkie oczyszczenie, ale za to jest bardzo wydajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam oba żele pod prysznic, uwielbiam ten zapach Fa, a Dove też jest fajny.

    Witam Malinową Koleżankę!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny lakier do paznokci!:)
    buziaki
    zapraszam do mnie na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Akurat kilka z tych kosmetyków również posiadam :) Są całkiem ok :)
    Zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety zgłoszenie do konkursu nie jest pełne - brak obserwacji bloga;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie kusi ten brokatowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)