czwartek, 23 maja 2013

Rossmann -40% - moje zakupy

Witajcie ;)
Ach te promocje co one robią z kobietami , ja przyznam sie szczerze że głupieje.
 Tak jak zawsze jestem  
zdecydowana ,nie zmieniam decyzji i jak sobie coś postanowie to tak ma być tak jeśli chodzi o kosmetyki to jest zupełnie odwrotnie. Pokażę Wam dziś moje zakupy, które upolowałam na promocji. Skład kosmetyków w moim koszyku zmieniał się conajmniej 4 razy , ciągle coś odkładałam , brałam nowego i analizowałam co jest lepsze , przypomniałam sobie Wasze recenzje no ale w końcu  po latach świetlnych udało mi się dotrzeć do kasy z takim oto składem ;D

 *Alterra nawilżone chusteczki oczyszczające z aloesem do skóry suchej i wrażliwej
*Maseczka drożdżowa Soraya Care&Control (uwielbiam ją )
*Podkład Bourjois Healthy Mix 52-Vanilla


*Lakier bezbarwny który w domu okazał się odżywką ;D
*Wibo Trend Edition nr 2 (fiolet)
*Wibo Trend Edition nr 4 (bbrzoskwinia )
*Lovely UV shine nr 2

A Wy na co dałyście się skusić , chwalcie się ;) :)
Pozdrawiam , dream7

82 komentarze:

  1. Ten różowy lakier śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy:)
    Podkład w jakiej cenie???

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też koszyk ulegał różnorakim przeobrażeniom :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja troszkę więcej przygarnęłam :) Zastanawiałam się nad tym podkładem, ale ostatecznie zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fioletowy lakier jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj to samo przeżyłam dzisiaj, trudno było się zdecydować, szczególnie że nie potrzebowałam niczego konkretnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie też ,poza tym podkładem a lakierów to nigdy za dużo ;D

      Usuń
  7. Aletrra razy 2 u mnie :P Jeszce Tołpa i Rimmel :P chciałam więcej... ale fundusze;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam prezenty na dzień mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dziś też byłam, ale nie poszalałam za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nowe lakiery od wibo są świetne, mam jeden z linii wedding time :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam dziś go w koszyku .. oj czego ja nie miałam;D;D

      Usuń
  11. kusi mnie jakiś lakier z tych nowych Lovely, ale u mnie w Rossie wszystkie były z shimmerkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  12. wrzosowy i brzoskwiniowy lakier piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dałam rade i kupiłam tylko jeden lakier :) Ciekawa jestem podkładu B :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałam sobie kupić jakiś podkład bourjois, ale w moim rossmannie nie ma szafy bourjois:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałąm kupić Bourjois 123 ale nie było tam moje koloru i wybrałam ten , chciałam podkład na lato ten ma idealną konsystencje ;)

      Usuń
  15. Szłam właśnie po podkład o tym numerku i go nie było, dlatego zabrałam MF. Ale wrócę po ten B. Mam nadzieję, że uzupełnią szafę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zakupy :-) Śliczne kolory lakierów :-0

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę wybrać się do rossmanna bo widze wszyscy chodzą tylko nie ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto bo niektóre kosmetyki można kupić za grosze ;)

      Usuń
  18. mój portfel nie dał się promocjom xD

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zakupy!
    szczególnie lakiery mi się podobają :)
    ja do Rossmanna wybieram się jutro .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam zamiar kupić dziś jakiś lakier, ale nie mogłam się zdecydować. Może jutro coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oo widzę Bourjois w moim odcieniu nawet. tylko dla mnie na lato rozświetlające podkłady nie zdają egzaminu, bo aż nadmiernie się świecę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Póki co mam zapas podkładów :( Bo pewnie bym się na jakiś skusiła... Mam nadzieję, że za kilka miesięcy znowu zrobią promocję ;) A póki co kupiłam cienie z Rimmel, lakiery i pomadkę Eliksir :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jeju.. ale mega zakupy :) mi się tylko płakać chce że w tym czasie nie jestem w kraju, bo chyba bym pół sklepu wzięła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój portfel się za to cieszy ;D ale ja też nie wydałam na to dużo , wszytstko razem kosztowało mnie równo 52,28 zł ;)

      Usuń
  24. ja nic, mam postanowienie oszczedzania i sie go trzymam:D!

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie sporo tego wyszło, ale zaopatrywałam nie tylko siebie w kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tym razem się nie skusiłam bo nie chcę magazynować kosmetyków:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też kupiłam tylko to co jest mi potrzebne ;)

      Usuń
  27. ja tam nic kupowac nie bede;) wszystko mam;p

    OdpowiedzUsuń
  28. wszyscy ten Bourjois kupuja:P
    Matuje on? Jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matuje średnio bo to rozświetlający ;) Cena 36 zł ;)

      Usuń
  29. Bardzo ładne lakiery. W sensie kolory. :3 cudne! Mam ten drugi. Widzę, że zakupy udane. Wpadnij do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z lakierów jestem najbardziej zadowolna ;)

      Usuń
  30. Zastanawiałam się nad lakierami, ale wyszło tak, że nie kupiłam żadnego :P
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto się skusi,c mi wyszło niewiele ponad 3 zł za lakier ;)

      Usuń
  31. nawet nie wiedziałam, że znowu jest taka promocja w rossmanie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się chwalę swoimi zdobyczami w dzisiejszej notce :). Trochę tego było, ale na szczęście udało mi się nie trafić na tłumy i po półtorej godziny spokojnego spacerku wyszłam z rachunkiem na 125 zł. Większość to prezenty dla Mamy :)

    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę braku tłumu , u mnie to zawsze nocy o północy zawszę są tłumy :(

      Usuń
  33. Też kupiłam te lakiery UV żółty i niebieski i nawet siostra je już sprawdzała pod lampą, świetnie świecą :) i kupiłam jeszcze cielistą kredkę na linie wodną max factor ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. myślałam nad healty mixem, ale nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ten podkład lubię - zwłaszcza na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chusteczki też wpadły do mojego koszyka - ostatnie opakowanie, jakie znalazłam na półce ;P
    A lakier z Lovely mam miętowy - kuszą kolorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. chusteczki mnie strasznie uczuliły:(

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurcze zapomniała o Healthy mix i zamiast tego kupiłam Match perfection Rimmela, a wiedziałam, że miałam kupić coś inego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Też w notce pokazałam co zakupiłam, ale jutro wybieram się ejszcze po podkład (ale wciąż zastanawiam się który) i kilka lakierów:) Ach te kobiety niezdecydowane, zamiast wszystko za jednym razem to muszę jechać jeszcze drugi raz;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze raz się wróciłam po jeden lakier ;)

      Usuń
  40. Widzę, że u Ciebie równie konkretnie :) Piękny kolor lakieru! Czemu ja go przegapiłam ? Bardzo chciałam wreszcie taniej dorwać Burżuja, ale gdy wreszcie się dopchałam do półki zostały ciemniejsze odcienie :( :( Chlip...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja planowałam innego Bourjois dorwać ale z tego też jestem zadowolona ;)

      Usuń
  41. Ja kupiłam puder, podkład, róż, cienie i kredke :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na mini rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. przepiękne lakiery udało Ci się upolować!

    zaprosiłam Cię do wzięcia udziału w bardzo letniej akcji, więcej szczegółów: http://urodomania.blogspot.com/2013/05/akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html
    :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne zakupy, śliczne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne zakupy :) ja nie zaszalałam zbytnio, kupiłam tylko puder do twarzy, tusz do rzęs i lakier :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne zakupy, ja też muszę się wybrać do Rossmanna :)
    Ciesze się że już niedługo znów będziemy miały okazję się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja w końcu wybrałam się na kosmetyczne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam podkłady Bourjois ;) A drożdżowe maseczki Care&Controle kupuję regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Tak słyszałam właśnie o tej nowej promocji w Rossmanie, ale u mnie aktualnie brak kasy :/

    Zapraszam na moje aukcje, pilnie potrzebuje uzbierać trochę pieniążków i jestem zmuszona sprzedać co nie co, może coś się Tobie spodoba - wszystkie aukcje od 1 zł.

    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=9086526

    OdpowiedzUsuń
  49. Przyjemne.... Ale u mnie brak szafy Bourjois, więc z kolorówką nie zaszalałam.

    OdpowiedzUsuń
  50. nooo, zakupki niczego sobie ;)
    ja byłam taka dzielna i nie dałam się tej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Podkład Bourjois Healthy Mix 51 , to dla mnie hit :)

    OdpowiedzUsuń
  53. 41 year old Account Executive Benetta Ashburne, hailing from McCreary enjoys watching movies like Doppelganger and Skydiving. Took a trip to Yin Xu and drives a Bronco. czytalem to

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)