niedziela, 27 stycznia 2013

No i znowu kupiłam kolejny lakier;D


Witajcie ;) Dziś przedstawię wam mój ostatni nieplanowany(który to już raz :D ) zakup jakim jest lakier Miss Sporty z kolekcji Metal Flip. Gdy je zobaczyłam chciałam mieć je wszystkie ale miałam okrojony budżet więc mogłam sobie pozwolić tylko na jeden. 
Jak dla mnie to kolor trochę przypominają benzynę;D

Opakowanie o pojemności 7 ml za które zapłacimy 8,50zł. Miss Sporty zmieniło w tej serii pędzelek , jest on krótszy i bardziej płaski co sprawia że łatwiej się aplikuje kosmetyk.Lakier co prawda ładniej wygląda w buteleczce niż na paznokciach ale i tak jest prześliczny.


Ma taka fajna jakby oleista konsystencję , bardzo wygodnie się maluję , szybko schnie i nie ma problemu ze zmywaniem. A i byłabym zapomniała o najważniejszym , lakier bardzo długo trzyma się na paznokciach , u mnie po 3 dniach nie było widać nawet najmniejszego odprysku. 

Tak lakier prezentuje się po nałożeniu 1 warstwy. Jak widać przy jednej efekt jest marny

A tak po dwóch;)



Dodaje jeszcze zdjęcie z na którym jest połączony z czarnym lakierem pękającym Isa Dora.

Widziałyście już te lakiery? Podobają wam się?:)
Pozdrawiam i życzę miłej i słonecznej niedzieli;*


63 komentarze:

  1. Te kolory do mnie nie przemawiają :( Ładnie wyglądają u kogoś, ale mnie jakoś do nich nie ciągnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek przyjemny dla oka :) A ztym pękającym wygląda dziwnie ;p Ale ujdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi wlasnie najbardziej sie podoba z tym pekającym:):)

      Usuń
  3. Taki sam kolor mam z Wibo niestety ten Wibo robi smugi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dziękuję za ostrzeżenie:)bedę wiedziała na przyszłość

      Usuń
  4. Dla mnie troszkę za ciemny kolor...i muszą być koniecznie 2 warstwy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy 2 warstwach wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zdecydowanie 2 dwóch wygląda znacznie lepiej:)

      Usuń
  6. Jeszcze się z nimi nie spotkałam...efekt bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dość ciekawe połączenie z lakierem pękającym. ; )

    Pozdrawiam i obserwuję koleżankę z Malinowego Klubu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te lakiery:) Muszę sobie jakiś sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się za bardzo nie podoba na paznokciach ponieważ jest mało żywy :) Alice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w rzeczywistości one fajnie połyskuja i tworzy się świetny efekt:)

      Usuń
  10. Niestety nie spotkałam się z takimi lakierami:) Wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten lakier :D
    ale bez pękającego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Średnio kryje. A pękające lakiery mam i lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też kupiłam! Tylko ten drugi - złoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie pokaż jak wygląda z chęcią obejrzę;)

      Usuń
  14. Nie widzę go na swoich paznokciach, u innych mi się podobają. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A włosy chciałabym mieć jaśniejsze. :>

      Usuń
    2. Mi się strasznie podoba Twój kolor włosów:)

      Usuń
  15. Mi niestety się nie podobają :( niestety nie lubię 'kolorowych' lakierów i pękających również :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem nie każdemu może sie podobać:) tym bardziej że jest to nietypowy kolor:)

      Usuń
  16. A mi najbardziej podoba się bez pękającego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lakier wygląda bardzo fajnie, miałam kiedyś coś podobnego z innej firmy, osobiście jednak wolę jednolite kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę jednolite ale takiego jeszcze nie miałam musiałam się skusić:)

      Usuń
  18. Bardzo fajny kolorek i faktycznie przypomina benzyne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć!
    Postanowiłam nominować Ciebie do Liebster Blog Award!
    Chciałam również zaznaczyć, że najciekawsze odpowiedzi nagrodzę drobnym upominkiem ;)
    Zapraszam do mnie na bloga, bo odbiór przeze mnie przygotowanych pytań ;)

    ilonastejbach.blog.spot.com

    Pozdrawiam
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolorek taki trochę kameleon :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie wielowymiarowe kolory :)
    Osobiście nie przepadam za tym grubym pędzelkiem, w sumie sama nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz widzę ten lakier :) jednakże nie przepadam za dużymi pędzelkami - mam na nie za wąskie palce ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja ostatnio kupiłam dwa nowe lakiery:P

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak będę miała okazję to popatrzę :) Chociaż chyba mam za brzydkie paznokcie na coś takiego :(

    OdpowiedzUsuń
  25. mam 3 kolorki i ten podobał mi się najmniej :) chociaż jak widzę go u ciebie, to jestem delikatnie skłonna powiedzieć, że jest całkiem ok :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wszystkie tak samo podobały nie mogłam się zdecydować i tak jakoś padło na ten:)

      Usuń
  26. O żuczek :D Ja tez mam lakier z tej serii tylko w innym kolorze :) Jeszcze nie miałam okazji pomalować nim paznokci ale muszę to szybko zrobić bo jestem ciekawa jak prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie nam pokaż jak bedzie u ciebie wyglądał:)

      Usuń
  27. widziałam te lakiery w Rossmannie i bardzo mi się podobają ich kolory :)
    jak narazie żadnego jeszcze nie kupiłam, bo lakierów mam całkiem sporą kolekcję, ale na pewno na jakiś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja narazie robie sobie odwyk od lakierów:) musze się jakos powstrzymywac:)

      Usuń
  28. Świetnie wygląda zwłaszcza z tym czarnym pękającym ! pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam ten lakier ;) Jest naprawdę swietny ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. a szkoda,że nie udało Ci się dojechać :(
    mam nadzieję że następnym razem nie będzie problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie lubię takiego efektu, bo wydaje mi się, że nie pasuje on do moich palców/paznokci/koloru skóry? bardzo dziwnie się czuję :/
    mam nadzieję, że kiedyś się poznamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to zdecydowanie niestandardowy kolor lakieru , nie każdy będzie się czuł w nim dobrze;) Ja również mam taką nadzieję;)

      Usuń
  32. a mi właśnie podobają się takie benzyniaki ;) nie wiem tylko czy dobrze by wyglądały u mnie. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, zapraszam częściej :) I również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cieszę się bardzo ze Tobie również się podoba , ja lubie eskperymentowac z kolorami , z takim lakierem nie mogę przejść niezauważona:)

      Usuń
  33. Nie miałam okazji, ale ciekawie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  34. wow bardzo ciekawie wygląda
    chyba muszę się skusić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawi mnie bardzo ten lakier metaliczny.
    Dwie warstwy wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny lakier:) Uwielbiam lakiery holograficzne :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  37. Widziałam go dzisiaj, ale zdrowy rozsądek przezwyciężył tym razem :D ale baaardzo mi się podoba i pewnie się w końcu skuszę:)
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie:)
    +obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co jak o co ale jeśli chodzi o lakiery to u mnie zdrowy rozsądek nie ma (niestety) nic do gadania;D;D

      Usuń
  38. Nie przepadam za tymi bezyniakami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)