niedziela, 17 marca 2013

Recenzja Esotiq Serum Push Up by Joanna Krupa


Cześć dziewczyny:)
 Dziś wróciłam na stancję , mam trochę więcej czasu dla siebie i postanowiłam że dodam recenzje o kosmetyku który testowałam przez ostatni miesiąc ,a jest to serum Esotiq  który dostałam do przetestowania od serwisu prekursorki.pl Jesteście ciekawe jak się sprawdziło to serum ? Ja muszę powiedzieć że byłam strasznie ciekawa gdy dowiedziałam się że będę je testować:) No więc nie przedłużając zapraszam na recenzję.
Cena/ Pojemność : 169 zł za 100 ml. Cena jak dla mnie powalająca , przyznaje się bez bicia że sama wcześniej nie zdecydowałabym się na jego zakup
Opakowanie : bardzo eleganckie , dość ciężkie opakowanie ze szła. Złoty dozownik ,który ułatwiał aplikację
Konsystencja : biała , idealna nie za rzadka nie za gęsta , bardzo dobrze , szybko się wchłaniała , nie pozostawiała tłustej warstwy
Zapach : piękny elegancki , pudrowy mi osobiście kojarzył się  zapachem Christiana Diora J'Adore. Bardzo długo utrzymywał się  na ciele.
Działanie : Serum stosowałam codziennie wieczorem, po ponad 4 tygodniach mogę śmiało powiedzieć że :
* obwód moich piersi powiększył się o 3 cm
* piersi stały się wyraźnie pełniejsze i uniesione
* skóra biustu jest bardziej miękka , nawilżona i napięta jednym słowem biust jest bardziej sprężysty a skóra przyjemna w dotyku
*biust wyraźnie się zaokrąglił w końcu ma kształt taki o  jakim od dawna marzyłam ! :)



Czy uzyskałam efekt Push up bez stanika ? Tak muszę powiedzieć że tak choć na pewno nie taki jak uzyskuje razem ze stanikiem.
Mnie efekt powalił na kolana , przerósł moje oczekiwania ale mimo to przed kolejnym zakupem skutecznie zniechęca mnie cena dlatego bardzo się cieszę że mam okazję przetestować kolejny balsam  do biustu z efektem push up tym razem od  Efektimy. Bardzo jestem ciekawa czy kosmetyk wart 130 zł mniej zdziała takie same cuda czy też może nie będzie dorastał mu do pięt.

Jeszcze raz bardzo dziękuję za możliwość przetestowania tego serum portalowi prekursorki.pl 

Pozdrawiam Was ciepło ;)

66 komentarzy:

  1. + 3 cm - chciałabym bardzo :))

    ale cena, niestety nie dla mnie, nawet dla dodatkowych 3 cm nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dosc wysoka cena:) jednak efekty jakie opisalas chyba sa tego warte:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow... skoro działa to ja go chce !
    Tylko ta cena ....
    Ja testowałam maskę napinającą esotiq i zachwyciła mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że ja tego serum nei otrzymałam, tylko maskę;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Rewelacyjne rezultaty! Ale 169zł to i tak nie dużo, w porównaniu do operacji plastycznej, a może podnieść samoocenę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena zdecydowanie mnie odstrasza i raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena spora ale efekt mówi sam za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, nie spodziewałam się że naprawdę działa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, też bym chciała +3 w obwodzie! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie miałam tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie za taka cene :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie miałam tego kosmetyku ..
    fajnie, źe serum rzeczywiście działa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cena odstrasza ale jeżeli działa to kosmetyk jej wart jest! zapraszam do siebie na mangomania78.blogspot.com obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. obwodu to bym nie chciała większego bo mam około 90, ale podnieść co nieco i owszem ;) tylko właśnie ta cena... Gdyby dostosowali ją do sytuacji rynkowej to kupiłabym bez wahania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo zdziwiła mnie twoja opinia, ja podchodzę do takich cudownych kosmetyków z wielka rezerwą, ale 3 cm ,łoł! To nawet cena już mi nie straszna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie też podeszłam do niego z rezerwą bo wcześniej nie wierzyłam w takie cuda :)

      Usuń
  16. Jestem naprawdę w szoku że są takie efekty :) Ciesze się że udało Ci się przetestować tak drogi produkt :)
    Pozdrawiam i daj znać jakie efekty po tej efektimie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że dam znać ale to już bliżej lata:)

      Usuń
  17. A ja mam pytanie. Powiększa, czy tylko unosi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że uniesienie jego wpłyneło na zwiększenie obwodu także i unosi i powiększa :)

      Usuń
  18. przyznaję, że nie spodziewałam się takiego efektu po tym specyfiku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie byłam ciekawa czy to coś daje czy tylko taka ściema...
    Fajnie, że tak się sprawdził :)
    Szkoda tylko, że tyle kosztuje :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze mówiąc, to widząc w reklamie Dżoanę spodziewałam się jakiegoś bubla:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pomyślałam to samo tym bardziej jestem zszokowana efektami ;)

      Usuń
  21. A coś na -3cm znasz?:D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm w drugą stronę to chyba jeszcze nic nie wymyślili , ponoć jak się chudnie to biust chudnie najszybciej ale co jeśli ktoś nie chce się odchudzać z reszty partii ciała :)

      Usuń
  22. fajnie było móc testować taki produkt :) i jeszcze lepiej, że się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  23. kurczę, przydałyby się te 3 cm ;p
    zaczynam odkładać fundusze ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. szczerze nie mogę uwierzyć że taki balsam coś podziałał, ale widać w końcu coś fajnego wymyślili ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 130 zł? Wole kupić porzędny stanik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka jest różnica w cenie pomiędzy dwa produktami , kosmetyk kosztuje 169 zł :P

      Usuń
  26. jakoś sceptycznie podchodzę do takich cudów...ale widzę że ten balsam daje niesamowite efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Raczej się nie skuszę... choć fajnie że zadziałał :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ehem ehem.. przydałoby mi się takie cudo :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznam, ze tez sie kusilam na ten produkt, ale troche cena mnie zmyliła


    Zapraszam również do mnie na nowy wpis mojej codziennej stylizacji ;)
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cena jest kosmiczna ale te plus 3 cm zachęcają...i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  31. zaciekawił mnie ten kre, gdy widziałam jego reklamę z Dżoaną w roli głównej, ale jego cena jednak skutecznie mnie odstrasza:/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice Blog!!!!!
    Do you like to follow each other???

    OdpowiedzUsuń
  33. Twój post spadł mi jak z nieba, odkąd widziałam reklamę byłam ciekawa skuteczności tego preparatu, ale cena jak wspominasz skutecznie mnie odstraszyła. Nie zależy mi na powiększeniu piersi, broń boże ale właśnie na uniesieniu ich. Skoro mówisz, że działa to trzeba o nim pomyśleć. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  34. 27 year old Executive Secretary Cale Goodoune, hailing from Port Hawkesbury enjoys watching movies like "Awakening, The" and Hunting. Took a trip to Shark Bay and drives a Boxster. Wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)