wtorek, 15 stycznia 2013

Błyskotki na paznokciach czyli Wibo Futura


Hej Dziś przyszła pora na recenzje kolejnego z moich zakupów a mianowicie lakier Wibo Futura:) Lakiery uwielbiam od zawsze ale ostatnio strasznie wzieło mnie na te brokatowe ;)
Niżej umieszczam obrazek z dostępnymi kolorami


 Ja mam ten z numerem 4.  Za pojemniczek pojemniczek o  pojemności 7 ml zapłaciłam około  7 zł. 



Małe fajne opakowanie z króciutkim pędzelkiem , którym wygodnie się maluje.
Zmywa się tak jak wszystkie inne brokatowe lakiery przy czym ja zmywałam zmywaczem Isana i on sobie z nim poradził dobrze , próbowałam tzw kwiatuszkiem z Deli i okropnie się namęczyłam. Lakier szybko zasycha , trzyma się 2-3 dni przy czym ja często zmywam naczynia i robię pranie ręcznie także według mnie to niezły wynik .Przy jednej warstwie nakłada się wystarczająca ilość drobinek Brokatowe drobinki nie odpadają. Ja osobiście jestem niego bardzo zadowolona. 



Na zdjęciu połączyłam go z lakierem Butterfly kolor 400



Miałyście któryś z tych lakierów? Byłyście zadowolone?
PS. Nie zwracajcie uwagi na moje skórki , które są w trakcie kuracji;)
Pozdrawiam:):*

39 komentarzy:

  1. Z tego, co widzę bierzesz udział w rozdaniach. W związku z tym serdecznie zapraszam Cię na mój konkurs: http://kkamilaa.blogspot.com/2013/01/urodzinowy-giveaway.html Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że Wibo ma też brokatowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje bloga i zapraszam do mnie ; www.testujto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za brokatami, bo nienawidze ich zmywac:<

    OdpowiedzUsuń
  5. ogólnie nie lubię brokatowych lakierów, ale fajnie połączyłaś z tym niebieskim i mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio rozdałam brokaciki w lakierach, jakoś ich nie czuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie cuda :)

    Zapraszam na konkurs
    Do wygrania piękna biżuteria ;)
    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. baardzo lubię takie brokaciki ;D a później je zmyć to tragedia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś mi się nie spodobały te lakiery ;|

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie widziałam ich na żywo, wyglądają ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam o nich. Kupiłam większą wersję w h&m i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w H&M nie było właśnie tych brokatowych a taka miałam na nie ochotę:)

      Usuń
  12. może się skuszę po przeczytaniu Twojej recenzji :))

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wygląda z tym niebieskim:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie używałam tych lakierów, jednak wyglądają bardzo sylwestrowo ;-)
    Dziękuję za odwiedziny, obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam ich nigdzie, ale lakier jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny lakier ;) Jednak nie za bardzo przepadam za zmywaniem brokatowych kosmetyków ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię brokaciki, przyciągają spojrzenia, a i lakier dłużej się utrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny efekt, pięknie wyglądają w połączeniu z tym błękitem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ten podkład szafirowy, niby kolor przyszłego sezonu ;)pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a o tym nie wiedziałam;) Fajnie , bardzo lubię wszystkie odcienie niebieskiego:)

      Usuń
  20. swietne sa te lakiery;)
    uwielbiam takie<3
    zapraszam na rozdania;p

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny efekt, lubię brokaciki na pazurkach :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) Na karnawał brokaty to rzecz obowiązkowa:)

      Usuń
  22. Śliczny ten lakier! Bardzo fajny blog :) będę zaglądała częściej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mi miło:) Ja do Ciebie również lubię zaglądać;)

      Usuń
  23. Nie miałam tego brokatu, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny efekt. Nie mam brokatów w mojej kolekcji, czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie miałam żadnego z nich ale efekt ładny, taki karnawałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie kupiłam go z myślą o karnawale:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się te lakiery, ale jakoś w sklepie ich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie widziałam ich u siebie, a pewnie jakiś bym wybrała. Ładnie się komponuje z tym niebieskim:)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda ślicznie, ale zdecydowanie wolę taki lakier oglądać w buteleczce niż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)