piątek, 18 stycznia 2013

Uzależniona od Rossmana :D

Hej, dziś znowu trafił mi  się nieplanowany zakup , miałam iść tylko załatwić jedną rzecz , po drodze mijałam 3 Rossmany no i prędzej czy później musiałam wejść do jednego z nich ;D Dzisiaj kupiłam tylko jedna rzecz bo nie miałam więcej kasy przy sobie ale myślę że jutro jeszcze tam wrócę :D Udało mi się upolować w promocji  mój ulubiony krem do rąk czyli Neutrogena W gazetce jest on w promocji w cenie 11, 50 zł , a mi udało się znaleść go z pomadką ochronna w tej samej cenie;):)  Normalnie oba kosmetyki kosztowałyby około 26 zł.



Nie będę się rozpisywać o nim ponieważ wszystko o czym zapewnia producent jest w 100% spełnione. 
Jest delikatny , szybko się wchłania , natychmiast przynosi ulgę , dłonie są delikatne , nawilżone , gładkie  , mięciutkie. Skład jak widać krótki a ja bardzo takie lubię. 

Wydajny , taka ilość jaką pokazałam na zdjęciu zdecydowanie wystarczy na jedno użycie. Bezzapachowy. Jak dla mnie krem idealny. Co do pomadki to nigdy jej jeszcze nie miałam , mam nadzieje że będę z niej tak samo zadowolona jak z kremu:) Na pewno dam wam znać jak się sprawdziła.
Takiej wielkości jest otwór:)



Link do gazetki z promocjami w Rossmanie , promocje ważne od dzisiaj.
GAZETKA PROMOCYJNA
Pozdrawiam!:):*

63 komentarze:

  1. Dlatego ja staram się nie wchodzić do Rossmanna, bo zawsze sobie coś kupię :P Chociaż dzisiaj w Kauflandzie też zakupiłam 2 kosmetyki - muszę omijać takie działy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie po prostu tam przyciąga jakaś tajemnicza siła:D

      Usuń
  2. O kurcze!
    Genialna promocja!
    Muszę szybko pobiec do Rossmanna, bo mam ochotę na tą szminkę, może uratuje moje usta.
    Słyszałam o tej pomadce wiele bardzo dobrych opinii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O WIDZISZ TO ŚWIETNIE BO JA JEJ JESZCZE NIGDY NIE MIAŁAM:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu rzeczywiście tak wygląda ale w rzeczywistości ma konsystencje kremowa:)

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam tego kremu ani pomadki, ale cena trochę mnie zniechęca. Pewnie prędzej czy później i tak wypróbuje ten krem:)
    Ja dzisiaj też zaatakowałam Rossmanna - kolejna odżywka...mój nałóg:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie też ale jak jest w promocji to naprawdę jest warta swojej ceny:)Ja właśnie robię odwyk moim włosom od odżywki i narazie daje na nie tylko jedwab:)

      Usuń
  5. Nie lubię za bardzo tego kremu. Owszem, dobrze nawilża, ale strasznie kleją się po nim ręce. O wiele lepszy efekt daje balsam do ciała, szybciej się wchłania, a poza tym jest z wygodną pompką. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą pomadkę.
    Kremu nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie pomadkę mam pierwszy raz ale chyba rzeczywiście bedzie rewelacyjna:)

      Usuń
  7. ja do najbliższego Rossmanna mam 40 km :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze to bardzo dużo :( ale twój portfel na tym dobrze wyjdzie:)

      Usuń
  8. Ja też miałam dziś nic nie kupować, a jakimś cudem kupiłam 3 lakiery do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię kosmetyki Neutrogena :)
    trafiłaś na świetną promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw ;) kosmetyki z neutrogeny dobre sa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to jeden z najlepszych kremów do rąk, jaki miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też miałam ten zestawy w tamtym roku, spisywał się rewelacyjnie na takie mrozy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba wiem o którym mówisz, też go miałam. :P Tamten dla bezproblemowej cery, tylko do wyrównania kolorytu nadaje się. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. O fajny zestaw i w jakiej cenie :) Może jutro uda mi się zaglądnąć do Rossmanna przed zajęciami to będę szukać tego kremu oczywiście z pomadką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny tytuł wpisu ;) ach ten Rossman :P

    OdpowiedzUsuń
  16. o jak dobrze, że jutro wybieram się do Rossmanna ;D Uwielbiam produkty z neutrogeny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Ja tak samo , cała seria jest jest w promocji z Neutrogeny:)

      Usuń
  17. ja bardzo lubię produkty tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też , są droższe ale warto za nie dac więcej:)

      Usuń
  18. Bardzo fajny zestaw i ciekawe znów promocje proponuje nam Rossmann:)
    Ach ten Rossmann znów nas kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubie ten kremik w niebieskiej wersji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie tego w niebieskiej wersji jeszcze nie próbowałam:)

      Usuń
  20. I u mnie zawsze ten Rossmann zawsze jakoś na drodze staje i przyciąga jak magnes ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. tak właśnie myśle teraz nad jeżynowym albo brzoskwiniowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym mimo wszystko postawiła na jeżynowy , bo niespotykany zapach;)

      Usuń
  22. Nie jestem "uzależniona" od kupowania kosmetyków, ale owszem, lubię się obłowić. Z tego co widzę, zakupy udane. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak mam okazję zawsze wejdę do Rossmanna:)
    Kosmetyki bardzo fajne ! Ta firma jest b.dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę wybrać się do rossmana , ciekawe rzeczy tu masz więc obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedyś ten krem uratował mi dłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. O, lubię takie promocje. Chociaż nigdy nie miałam kosmetyków z Neutrogeny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj naprawdę Ci polecam szczególnie teraz kiedy są promocje bo później to cena może odstraszać;)

      Usuń
  27. ooo ciekawy zestaw za fajna cenkę :D
    jutro pędzę do rossmana :d koniec odwyku :P

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam rossmana...:D też ciężko mi się oprzeć, przechodząc codziennie obok! zawsze znajdzie sie jakaś potrzeba, żeby jednak wejść na chwilkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajna promocja :) nie miałam jeszcze tego kremu, chociaż na przesuszone dłonie będzie idealny - paskudna pogoda za oknem :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na zimę to mój faworyt a na lato jeszcze nie mam swojego ulubionego:)

      Usuń
  30. super promocja, uwielbiam ten krem, zwłaszcza zimą:) pozdrawiam i zapraszam, może obserwujemy?:) A.

    OdpowiedzUsuń
  31. tez bym skorzystała z takiej okazji:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja zawsze cos kupię jak wejdę już do rossmanna. Teraz czekam bo podobno ma byc -40% na podkłady ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hahaha JA też jestem uzależniona od Rossmanna . Ostatnio postanowiłam,że nie będę tam więcej chodzić , bo w sklepie obok są te same rzeczy w niższych cenach.Jednak uległam i w końcu wstąpiłam XD

    +Obserwuję

    I zapraszam do mnie : http://vanilliapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie i ten kremik i ta pomadka totalnie się nie sprawdziły! Pomadka nie robiła praktycznie nic, usta były suche i nieprzyjemne w dotyku..odpuściłam i zmieniłam na pomadkę bebe. Kremik do rąk za to strasznie się kleił i to uczucie było tak nieprzyjemne, że musiałam szybko umyć ręce wodą. Mam złe wspomnienia z tymi produktami. Ja nie polecam.
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nie wiem czemu , u mnie ten krem błyskawicznie się wchłaniał:)

      Usuń
  35. 47 year-old Software Consultant Fonz Dilger, hailing from Pine Falls enjoys watching movies like The End of the Tour and Motor sports. Took a trip to Su Nuraxi di Barumini and drives a Alfa Romeo 8C 2300 'Le Mans' Tourer. na naszej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)