poniedziałek, 11 listopada 2013

Pomadka Avon Ultra Colour -Hibiscus

Cześć ;)
Muszę stwierdzić, że moja kolekcja pomadek niebezpiecznie się powiększa ,co chwilę wynajduje nowe,
ciekawe odcienie szminek i dopóki ich nie kupie wzdycham i podziwiam je u Was na blogach. Tak samo było w przypadku tej pomadki. Wszystko za sprawą Beatki, której zdjęcia "namówiły" mnie na nią ;D



Cena : waha się od 10 do 20 zł ja swoją kupiłam za 16 zł


Opakowanie bardzo solidne, eleganckie , bez zbędnych napisów które zazwyczaj i tak się ścierają. Wygodne się otwiera i zamyka.

Wiem że to taki mój odchył ale ja często zwracam uwagę na zapach w pomadkach , tutaj nie mam się do czego przyczepić jest delikatny , nienachalny lekko ciasteczkowy.

Konsystencja szminki jest idealna nie jest twarda jak np w pomadkach Miss sporty ani ciapkowata jak w Wibo Eliksir.  Dzięki temu jej nakładanie jest czysta przyjemnością.  Równomiernie pokrywa usta , już za pierwszym razem są dość mocno pomalowane ale intensywność  koloru można "regulować"

Nawilża usta i pielęgnuje je. Mam wrażenie, że mam  na nich nie tylko pomadkę kolorową ale i ochronną. 

Jeśli chodzi o trwałość to nie powaliła mnie ale nie jest też źle. Intensywny kolor utrzymuje się około 2-3 godzin ale różowy pigment jest godzinkę dwie zostaje na ustach. Mi jednak to nie przeszkadza bo uwielbiam się malować tą pomadką i poprawki w ciągu dnia nie są dla mnie jej wadą;)

 A tak prezentuje się na ustach ;)





Mam nadzieję że Wam się podoba ;) Ja jestem w niej zakochana <3 comment-3--="">
W najbliższym  czasie chcę kupić sobie jeszcze pomadkę w odcieniu baardzo intensywnej fuksji , może jakieś znacie i możecie mi polecić? ;)

Całuję , dream7

77 komentarzy:

  1. Kolor jest świetny :) Ja przy ich wprowadzeniu skusiłam się na Lava Love :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ten kolor też mnie kusił ,na pewno jak będzie na nie jakaś promocja to sobie ten kolorek też kupię ;)

      Usuń
  2. Pięknie się prezentuje na ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam bardzo bardzo intensywny kolor fuksji - pomadka firma Vipera nr 24 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super , dziękuje bardzo na pewno sprawdzę ją ;)

      Usuń
  5. piękny kolorek i ślicznie wygląda na Twoich ustach

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszący kolorek ,bardzo mi się spodobał ,zwłaszcza na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda, ja skusiłam się na cornation, który pokochałam od pierwszego maźnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki śliczny kolor! Bardzo ładnie prezentuje się na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie za mocny kolor, ale na twoich ustach wyglada bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne wypielęgnowane usta! Kolor cudowny :)
    Jednak mi raczej nie jest w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam Berry Berry i rzeczywiście jest mocno napigmentowana i nawilza usta. Jestem ciekawa jak nudziaki się spisują :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm tez jestem ciekawa ale ja niestety pewnie nie skuszę się na nie bo nudziaki lubię podziwiać tylko u innych na moich ustach wyglądają one niekorzystnie:(

      Usuń
  12. świetny kolor !
    zapraszam do mnie, obserwóję

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor przepiękny, zaryzykowałabym nawet stwierdzeniem, że dla mnie idealny i czegos takiego właśnie szukam ! zapisuję i kupię od razu, kiedy tylko ściągnę nieszczęsny aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze że pomogłam Ci w znalezieniu ideału ;)

      Usuń
  14. Ale cudownie prezentuje się na ustach. W opakowaniu wygląda na ciemniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W opakowaniu rzeczywiście jest ciut ciemniejsza ;)

      Usuń
  15. mnie osobiście kolor się nie podoba, ale same pomadki z avonu są dosyć fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jak najbardziej jest na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na ustach wygląda pięknie, chociaż zraziłam się do kolorówki Avonu to tę chyba wypróbuję, bo poszukuję kolorowej pomadki nawilżającej, na razie mam Wibo eliksir, ale zbyt szybko znika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do kolorówki z Avonu nie jestem tez do końca przekonana bardziej do pielęgnacji ale pomadki w Avonie można kupować w ciemno wg mnie ;)

      Usuń
  18. przepiękny jest ten kolor i bardzo Ci pasuje! ja zdecydowałam się na Carnation i też mi się podoba ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też śliczny, delikatny róż;) Koniecznie pokaż jak wygląda na Twoich ustach ;)

      Usuń
  19. Kolor ma przepiękny, nie dziwię się, że do niej wzdychałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny kolorek :)
    ja swoją kupiłam jeszcze taniej na allegro - warto było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dałam koleżance zarobić ;D Dziękuję że zrobiłaś o nich recenzje ;)

      Usuń
  21. nie dziwię się, że kolorek Cię zauroczył - jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor ma śliczny...jednak ja szminek z Avonu nie lubię, są u mnie mało trwałe i szybko się ścierają. Wolę pomadki Rimmela z serii Lasting Finish ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się takie kolory przy ciemnych włosach jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny kolorek ;)
    Twoje usta przypominają mi usta Emmy Watson :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za taki miły komplement ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. No to już wiem dlaczego skusiłaś się na ten kolor :) Cuudowny !! a usta masz mega seksowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor, ślicznie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piekny kolor! gdyby nie to ze nie mam w poblizu konsultantki to juz bym zamowila ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny kolor,mam jedną pomadkę z Avonu i jestem z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  30. o matko jaki kolor, uwielbiam takie
    <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor boski! Fajnie współgra z czernią, którą masz na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor jak najbardziej mój :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Odważny kolorek, bardzo ciekawy, pięknie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. idealnie dobrany kolor do Ciebie, brawo :) http://kinguskablog.blogspot.com/2014/07/szminka-do-ust-ultra-beauty-skin.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)