wtorek, 29 stycznia 2013

TAGI LIEBSTER BLOG I VERSATILE BLOG-czyli jeszcze więcej prawdy o mnie:D

Hej ;) w dzisiejszym poście odpowiem na TAG-i do których zostałam w tym tygodniu nominowana :) A więc zaczynamy :) W zabawie Versatile Blogger zostałam otagowana przez nusinke za co kochana bardzo Ci dziękuję:)



Szczegółowe zasady zabawy/wyróżnienia są następujące: każdy nominowany blogger powinien:
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów. 


No to zaczynajmy kolejne :D  7 faktów o mnie:
1.Uwielbiam czekoladę Milkę
2. Nie umiem piec ciastek
3.Marzę o podróży do Hiszpanii
4.Obecnie zbieram pieniądze na jakiś dobry aparat
5.Bardzo lubię biegać
6.W przyszłości chcę mieć 3 dzieci
7. Oprócz kosmetyków uwielbiam również buty <3 span="">

Do zabawy zapraszam wszystkie chętne osoby , które jeszcze nie brały udziały w zabawie;)


Kolejny TAG będzie z serii LIEBSTER BLOG AWARD do którego zostałam nominowana przez 
ilonastejbach za co bardzo bardzo Ci dziękuję :*


Pytania, na które muszę odpowiedzieć:
1. Co skłoniło Ciebie do prowadzenia bloga? Blog powstał bardzo spontanicznie , to nie była jakaś mega przemyślana decyzja , poza tym bardzo lubię recenzować produkty i robić im 'sesje fotograficzne" :)
  2. Co jest Twoją pasją? Myślę że takiej jednej konkretnej pasji nie mam , lubię robić wiele rzeczy np biegać , grać w siatkówkę ,prowadzić bloga, malować paznokcie , podróżować :)
  3. Czy masz jakiegoś zwierzaka? Tak mam jest to przesłodki chomik o imieniu Gniewko;D
  4. Czego najbardziej obawiasz się w przyszłości? Najbardziej obawiam się tego że będę sama. Boje się że nie będę mieć przyjaciół , najbliższej rodziny , męża i dzieci.
  5. Gdzie chciałabyś wyjechać na wakacje? Nad polskie morze do Kołobrzegu
  6. Co chciałabyś robić w życiu? Chciałabym mieć zawód w jakiś sposób powiązany z kosmetykami. Moim takim wielkim marzeniem jest założenie własnego salonu kosmetycznego.
  7. Czy jest coś co Ciebie denerwuję/irytuje? Bardzo dużo rzeczy mnie denerwuje . ogólnie to jestem trochę taki nerwus :) Najbardziej jednak denerwuje mnie ludzka głupota.
  8. Jeśli miałabyś wybrać miłość/pieniądze/karierę, co by to było? Miłość , miłość i jeszcze raz miłość , głupota ludzka mnie denerwuje ale też miłość innych ludzi sprawia że  ten świat staje się piękniejszy
  9. Jak kolor ma twój pokój? Mój pokój jest w moim ulubionym różowym  kolorze:)
10. Czy masz swoją świnkę skarbonkę? i czy zbierasz na coś większą sumę pieniędzy? Skarbonki nie mam ale mam takie jedno sekretne miejsce gdzie trzymam swoje zaskórniaczki;D
11. Co podoba się Tobie i nie podoba w naszym kraju? Podoba mi się to że ludzie z Polski są mega kreatywni i pozytywnie zakręceni a nie podoba to że bardzo często młodzi utalentowani ludzie nie mają pracy i muszą jechać za chlebem za granicę.

Tak jak w przypadku poprzedniego TAG-u nominuję wszystkie dziewczyny , które nie brały jeszcze udziału w tej zabawie:)

Moje pytania do Was
1.Najbardziej znienawidzony przedmiot w szkole?
2.Ile chcesz mieć dzieci w przyszłości?
3.Najlepszy kosmetyk jaki kiedykolwiek używałaś?
4.Sklep od którego jesteś uzależniona
5.Lubisz gotować?
6. Podoba Ci się swoje imie?
7. Masz prawo jazdy?
8.Ile najdłużej spałaś?
9.Lubisz piłkę nożną?
10.Najpiękniejsze miejsce w jakim byłaś?

Jeszcze raz bardzo dziękuję za otagowanie:* Mam nadzieję że miło się Wam czytało moje odpowiedzi :) Pozdrawiam was cieplutko:)





22 komentarze:

  1. ja tam uwielbiam czekoladę ogółem :) a Milkę to już w zupełności :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też się marzy jakiś dobry aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. :) jak bym byla bogata to mogłabym i mieć jeszcze więcej:D

      Usuń
  4. Ja mieszkam nad morzem i nie wiem czy to jest dobre chciejstwo, aby wakacje Tu spędzić. Ceny kosmiczne , porównywalne z zagranicą, a pogody brak często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem że ceny są mega ale z Kołobrzegiem mam piękne wspomnienia:)

      Usuń
  5. Też teraz staram się zbierać pieniądze na aparat i kocham Milkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również kocham milkę! Jestem na diecie i tak już za nią tęsknię;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tesknie za ta edycja limitowana z tymi cukiereczkami strzelajacymi:)

      Usuń
  7. Też zberam na swoją ukochaną lustrznakę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zbieram zbieram i nie wiem chyba pod koniec wakacji dopiero sobie ją kupie:(

      Usuń
  8. Twój chomiczek ma bardzo fajne imie - Gniewko. Podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. dream7: To są osoby, które są słabsze psychiczne i same nie potrafią sobie z niczym poradzić. Potrzebują, żeby ciągle ktoś się nimi zajmował, prowadził za rączkę itp.
    Strasznie mnie to drażni, tym bardziej teraz w pracy mam o dwa lata młodszą dziewczynę, która prowadzi zmianę tak jak ja, ale ona jest okropna. Strasznie się "rzuca" na prawo i lewo, popełnia same błędy, ale kiedy jest kierowniczka lub zastępczyni kierowniczki to jest potulna. Cały skład ma jej dość, strasznie mi działa na nerwy, bo robi wszystkich brzydko mówiąc w ch.... Dobrze, że poszłam z tym do kierowniczki, mam nadzieję, że będzie spotkanie i ją "ukrócą"... Jak nie jakaś osoba słabsza psychicznie, to jakaś mała lafirynda z dużym ego.. No litości...
    PS. Też jestem nerwus i denerwuje mnie ludzka głupota...

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja też uwielbiam Milke, moja ulubiona czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są te tagi, bo zawsze coś nowego można się dowiedzieć o innych...:)
    Też na niego odpowiadałam...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne tagi :)
    dzięki nim można się lepiej poznać i czegoś nowego o sobie dowiedzieć :)
    p.s. ja również mam różowy pokój ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostrzegam Cię... jeśli spełnisz swoje marzenie dotyczące wyjazdu do Hiszpanii, nie będziesz chciała wyjeżdżać, a co gorsza... już zawsze będziesz chciała tam wracać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serio nie umiesz piec ciastek? :D Chętnie Cie nauczę :) Ja z kolei nie potrafię zrobić prawie nic niesłodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie:) Obiady i sałatki to moja specjalność;D

      Usuń
  15. też chciałabym mieć trójkę dzieci:) jestem jedynaczką, dlatego marzę o gromadce dzieci:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)