piątek, 1 lutego 2013

Dermika żelowa maseczka przeciw objawom zmęczenia i stresu-Testuję z Maliną

 Dermika Fresh&Go -Testuję z Maliną



 Cześć kochane:) Dziś będzie recenzja kosmetyku ,który nam kobietom przydałby się pewnie codziennie.
Bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam ją w paczuszce od Maliny , ponieważ sesja nadchodziła a ja byłam coraz bardziej zmęczona i zestresowana. Jesteście ciekawe jak maseczka sprawdziła się u mnie? Zapraszam czytania:)

Opis producenta i sposób użycia

Składniki i pojemność
Cena : 5 zł

Moja opinia

Opakowanie : Trzy połączone ze sobą szaszetki, nie miałam problemu z otwarciem każdej z nich jak to bywa w takich opakowaniach  rozdzieranych.

Zapach : raczej bezzapachowa

Konsystencja : żelowa , niezbyt gęsta , nie spływa


Wchłanianie : bardzo przeciętne , po godzinie zostaje jeszcze lepka i lekko tłusta warstwa, jeśli zostawimy maseczkę na całą noc , rano nie ma po niej śladu. Raczej nie nadaje się pod makijaż zaraz po 10 minutach tak jak mówi o tym producent



Wydajność : Bardzo dobra , jedna saszetka wystarcza średnio na 2 aplikacje

Działanie : Maseczka najlepiej się sprawdza kiedy jest schłodzona i nakładamy ją na noc. Ja  mam wrażliwe oczy i gdy nie schłodziłam maseczki piekły mnie po niej oczy. Ogólnie maseczka  chłodzi okolice oczu , daje przyjemny efekt nawilżenia i napięcia skóry, wygładza okolice oczu. Niestety  nie zmniejsza worków pod oczami i jeśli chodzi o efekt wizualny to nie widać żadnej poprawy. Podsumowując kosmetyk sprawdzi się w sytuacji gdy chcemy się zrelaksować , ukoić nasze zmęczone oczy i troszkę się rozbudzić  ( efekt chłodzenia ;) )

Punkty 4-/6

Stosowałyście kiedyś  maseczki o takim działaniu? Możecie mi jakieś polecić?:)

 A teraz trochę spamu ;)

Zapraszam Was do wzięcia udziału w rozdaniu  u Testerki 

I jeszcze tak na poprawę humoru  o tym co mówią Bloggerki ;D

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :):*

52 komentarze:

  1. Muszę się rozejrzeć za jakimiś maseczkami w saszetkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam maseczki Dermiki a kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy żadna maseczka tej firmy nie sprawiła u mnie tzw. efektu "wow". Myślę, że taka forma przydałaby się na lato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze mówiąc pierwszy raz miałm styczność z maseczka tej firmy:)

      Usuń
  4. Nigdy jeszcze nie miałam styczności z takimi produktami :)
    Powiedz mi jak wygląda testowanie z Maliną? (czytałam regulamin itp itd , ale chciałabym poznać zdanie osoby, która już jest w jej klubie)
    Jeśli możesz odpisz na pytanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm cięzko mi powiedzieć ponieważ ja należe od niedawna :):)malina organizuje co jakiś czas nabór na testowanie kosmetyków , każdy może się zgłaszać ,jeśli dostaniesz produkt do testowania pokrywasz koszty przesyłki , zobowiązujesz się w określonym czasie dodać recenzję na swoim blogu i przesłaniu linka do posta z recenzja na jej e-mail. Nie wiem jakie informacje Cię jeszcze interesują:) Śmiało pytaj , chętnie odpowiem:)Bardzo zachęcam Cię do przyłączenia się do Malinowego Klubu :)

      Usuń
  5. Ten filmik to zrobi furorę hehe:) Co do maseczki to pierwszy raz widzę, nigdy nawet nic z tej firmy nie miałam:) ale dla studentek w tym czasie to w sam raz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak filmik jest świetny:) He często gdy oczy mi się juz zamykały przy ksiązkach to nakładałam go na powieki od razu byłam bardziej rozbudzona:)

      Usuń
  6. Nie miałam okazji jej wypróbować, ma ciekawą konsystencje, ale myślałam że lepiej się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. stosowałam inne maseczki z Dermiki,ale tej nie znam :) A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś z tej firmy kremy różnego rodzaju i były okej :) Ale maseczek nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej żelowej to nie miałam, ale inną z Dermiki, która mi przypasowała.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj, podczas sesji, to tak maseczka faktycznie jest przydatna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. moje ulubione maseczki to te z ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ziaja ma jedne z lepszych maseczek:)

      Usuń
  12. Ja uwielbiam tą maseczkę, a jak się włoży do lodówki, a potem na powieki to raj! Kilka razy ratowała moje wrażliwe powieki ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zdecydowanie najlepiej działa jak ja się porządnie schłodzi:)

      Usuń
  13. Używałam kremów dermiki i ogólnie byłam zadowolona.... Jeszcze nie przekonałam się jeszcze do maseczek z saszetek.... Chyba wolę te naturalne z owoców czy miodu:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja naturalne też bardzo lubię , szczególnie latem;)

      Usuń
  14. Dzięki kochana za reklamę! :D A co do maseczki - przeciw objawom zmęczenia i stresu. No dla mnie jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie ma za co :) Do usług:D Maseczka warta wypróbowania

      Usuń
  15. Nigdy jej nie miałam, ale ciekawa jestem jak by u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam na konkurs, do wygrania dowolny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maski Dermiki są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię żelowych maseczek :/
    do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej maseczki. Muszę się rozglądnąć ... może sprawdzi się u mnie ;)
    Zapraszam na rozdanie http://kraina-testow.blogspot.com/2013/02/niespodzianka-czyli-kolejne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo sie ciesze, ze chcesz wziac udzial w naszym spotkaniu blogerek;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo bardzo się cieszę:)

      Usuń
  21. jakoś nie wierzę w maseczki przeciw oznakom zmęczenia i stresu;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety nie miałam okazji jej używać : ) Jak na razie u mnie najlepiej spisuje się Ziaja , ale wciąż poszukuję tych idealnych : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedys bylam wielka fanka maseczek z Dermiki ale juz mi przeszlo:)

    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Na zmęczenie najbardziej polecam schłodzone żelowe płatki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba po nie sięgne następnym razem , bo oczekuje tez wizualnego efektu:)

      Usuń
  25. Niestety nie stosowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  26. w dniu dzisiejszym z takiej maseczki bym skorzystala, na stres biore magnez a na zmeczenie jest najlepszy sen:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja magnez też staram się barć w miarę regularnie:)

      Usuń
  27. Nie korzystałam jeszcze z takiej maseczki :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie stosowałam tej maseczki...


    Obserwuję Twojego bloga, i liczę na to samo. Nie zawiedź mnie! To dla mnie bardzo ważne :). Komentuj mojego bloga, a ja będę komentować Twojego bloga. Zostawiaj też link w każdym komentarzu, a nie będę zapominać o Twoim blogu.
    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I jak kochana jedziemy do Hrubieszowa?

    OdpowiedzUsuń
  30. przydałaby się :) jak trafię, to kupię - wizja chłodnej maseczki mnie przekonała :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uzywam kremu rozswietlajacego pod oczy z ziaji 2razy dziennie, efekty widoczne po miesiacu , cienie mniej widoczne sam krem tani ok 6 zl i piekielnie wydajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachechiłaś mnie :) Następnym razem poszukam go w drogerii:)

      Usuń
  33. ciekawy post ;]

    obserwujemy?

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawy produkt :)
    Zapraszam kochana na konkurs na moim blogu:
    http://berries-fashion.blogspot.com/2013/01/valentine-competition.html

    OdpowiedzUsuń
  35. nigdy nie stosowalam zadnych masek pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja za to stosuje i do tego jestem wielka fanka tych maseczek ! Używam już ok kilku miesiecy i widzę super efekty.
    Taka maseczka jest niesamowicie wydajna- kosztuje kilka złotych a starcza na kilkanaście użyć. Maseczka ma fajna konsystencje, dobrze się rozprowadza i daje świetne efekty.
    Po użyciu skora wokół oczu jest wspaniale nawilżona i wygładzona. Ja cierpiałam z powodu cieni pod oczami jednak i te zostały rozjaśnione. Zmarszczki wokół oczu sa wygładzone a same oczy wyglądają pieknie, ale najlepsze w tej maseczce jest uczucie odprężenia i relaks- polecam osobom które dużo pracuje, przy komputerze super produkt !

    OdpowiedzUsuń
  37. super maseczka - ja tez polecam naparawde fajnie wygładza skore wokół oczu no i naprawdę relaksuje, oczy wygladaja na mniej zmęczone, maseczka bardzo wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Swietna żelowa gęsta maseczka pod oczy. bardzo odmładza i skóre i wygląd, napina, spłyca zmarszczki, rozjaśnia ciemne plamy i zmniejsz opuchlizny, wszystko co jest efektem kłopotów lub bezsennej nocy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)