niedziela, 20 stycznia 2013

Odżywka Eveline 8 w 1- hit czy kit?

Dziś czas na recenzję odżywki Eveline 8 w1 Skoncentrowana odżywka do paznokci.  Odżywkę używam od trzech tygodni. Kupiłam ją w Rossmanie była akurat na promocji kosztowała złotówkę mniej niż normalnie , ale zawsze to coś ;D

Odżywka znajduje się w 12 ml opakowaniu. Ma wygodny , miękki pędzelek którym łatwo się manewruje.
Moje paznokcie nie są jakieś bardzo wrażliwe i zniszczone z tych 8 cech moje paznokcie przed używaniem tej odżywki były rozdwajające się , o matowej  i nierównej powierzchni.

Kosmetyk bardzo szybko się wchłania , ładnie nabłyszczając paznokcie. Ja nakładałam odżywkę tak jak mi pasowało nie tak jak producent zaleca codziennie nowa warstwa przez 4 dni wydaje mi się ze wyglądałoby to mało estetycznie. Sama odzywka już upiększa paznokcie ładnie je nabłyszczając i dając lekki efekt manicure. Działanie jakie zauważyłam to : przy pierwszej aplikacji  bolały mnie po niej paznokcie  myślałam że ot efekt działania odzywki ale dwa dni później ból pojawiał się przy nakładaniu drugiej warstwy i tak już zostało do dziś

 Kosmetyk sprawił że moje paznokcie mają bardziej błyszczącą  i wyrównaną powierzchnię , z problemem rozdwajania też widzę sporą poprawę. Moja koleżanka używała w tym samym czasie odzywki Eveline tą diamentową i również narzekała na ból z tym ze ona ma bardzo słabe i cienkie paznokcie. 
 Podsumowując  odżywka poprawiła wygląd moich paznokci , bardzo ładnie się na nich prezentowała ale nie kupię jej ponownie z powodu tego bólu.
Wiem że ta odżywka ma  wiele zwolenniczek i tyle samo przeciwniczek ja nie zaliczę się do żadnej z nich;)
Tak prezentowała się pierwszego dnia przy jednej warstwie

Ps. Znacie może jakieś skuteczne preparaty na skórki wokół paznokci? Możecie mi jakieś polecić? Będę wdzięczna:)
Pozdrawiam i życzę miłego niedzielnego wieczoru;)

69 komentarzy:

  1. Zastanawiam sie nad jej kupnem, ale tak jak mowisz- zwolenniczek i przeciwniczek jest po rowno. Jesli nie masz bardzo zniszczonych paznokci i piszesz o bolu, to cos jest nie tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego , zabezpieczałam je wcześniej oliwką i to też nie pomogło , także nie polecam jej osobom z cienkimi i kruchymi paznokciami ;/

      Usuń
  2. u mnie spisuje się bez zastrzeżeń i bólu ;)
    właśnie mi przypomniałaś, że dziś jej nie nakładałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem co z moimi paznokciami jest nie tak , także chyba trzeba samemu kupić i przekonać się czy się sprawdzi czy nie 50/50 :)

      Usuń
  3. Ja nie odczuwam bólu na szczęście. Bardzo mi pomogła, ale dla utrzymania efektu nadal ją stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie odczuwałam bólu przy jej stosowaniu. Teraz stosuję ją jako baza pod lakier. A dodając warstwy codziennie, to dobry pomysł, bo paznokcie coraz ładniej wyglądały. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio Cię bolało? :O Jestem w szoku. Ta odżywka jest moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam parę recenzji na wizazu i na bangli i niektóre dziewczyny skarŻyły się na ból , myślę że to działanie tego FORMALDEHYDU;/

      Usuń
  6. Tak jak piszesz tyle samo zwolenniczek co przeciwniczek. Widziałam jak potrafi ona poprawić wygląd paznokci, ale też jak potrafi je zniszczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kwestia paznokcia ,myślę że trzeba po prostu sprawdzić na sobie dużo nie stracimy niecałe 10 zł. Działać na pewno działa u każdego tylko pozostaje kwestia bólu:/

      Usuń
  7. Nie zdążyłam jej kupić na tej promocji, a jestem bardzo ciekawa działania. Moja siostra była z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy jej nie miałam, ale zazwyczaj dziewczyny sobie ją chwalą :) Dziwne, że u Ciebie tak zadziałała

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam tego kosmetyku, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwujemy również;* odżywki nie miałam, ale jak sprawia ból to jej nie chce;P hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tą odzywkę mam od ok.dwóch tygodni i maluję nią paznokcie przynajmniej raz dziennie i nie czuję zadnego bólu. Jestem bardzo z działania tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wersje 3w1 krzywdy mi nie zrobiła, dla mnie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie po tej odżywce za pierwszym razem strasznie bolały paznokcie. Po dwóch dniach ją odstawiłam i w ogóle nie malowałam paznokci przez 3 miesiące. Teraz używałam jej 2 tygodnie i było ok, podoba mi się jej efekt po 3-4 dniach, taka mleczna warstwa ;) Jednakże nie daje jakichś efektów wielkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś nałożyłam trzecią warstwe i dalej czuje ten ból choć nie tak mocny jak za pierwszym razem..może spróbuje tak jak ty odstawić i za jakiś czas do niej wrócę , bo działanie ma naprawdę bardzo dobre;)

      Usuń
  14. miałam podobne odczucia przy jej używaniu, dlatego oddałam mamie i u niej sprawdziła się świetnie. ja liczyłam na wyrównanie płytki paznokcia, ale nic takiego się nie stało - problemów z rozdwajaniem nie mam, jedyne co to bardzo twarda płytka paznokcia (która jest plusem i minusem). na tym polu również nic nie zrobiła... ja już do eveline nie wrócę.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę sie że nie jestem jedyna bo juz myślałam ze coś z moimi paznokciami nie jest dobrze.. mnie bardzo zdziwił ten bół bo tak jak napisałam ogólnie mam mocno i twarde paznokcie:(

      Usuń
  15. W okresie jesienno- zimowym też mnie często łapią doły :( Zmniejsza mi się poczucie własnej wartości... Pogoda niestety dobija.
    Wtedy trzeba obejrzeć jakąś świetną komedię np. Ted czy Cyberbully i od razu humor się poprawia :)
    Albo kolejny raz Listy do M- na mnie to działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko znajdę czas to je obejrzę;) Już nie moge tej zimy , uwielbiam wiosnę a najbardziej maj;)

      Usuń
    2. Ja uwielbiam wiosnę- rodzę się na nowo jak wszystko wokół :)

      Usuń
  16. ja teraz używam tej odżwyki i jak na razie jestem zadowolona :)
    na skórki ja używam albo maść z witaminą a (koszt około 2 zł w aptece) albo jakieś olejki np. makadamia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Dzięki za radę , rzeczywiście coś sobie przypominam że o maści witaminowej słyszałam:) Spróbuję

      Usuń
  17. Ja byłam zadowolona przez dłuższy czas, póki nie zauważyłam przebarwień na paznokciach...:(

    Na skórki polecam Krem do skórek i paznokci firmy FM odżywia i nawilża skórki.
    Natomiast do odsuwania skórek stosuję preparat firmy Paloma. który zmiękcza skórki i łatwo się odsuwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę;);* Tylko muszę poszukać w pobliżu konsultantki FM;) A jak cenowo wychodzą?:)

      Usuń
  18. Też używałam tej odżywki. Z początku również bolały mnie paznokcie, później już przestały i teraz używając jej jest wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze sama już nie wiem co robić bo używam jej przez 3 tygodnie już;( Może na chwilę ją odstawię i zobaczymy co będzie wtedy zedytuje recenzję;)

      Usuń
  19. naprawdę pojawił się ból? współczuję, to musi być straszne :(
    ja na szczęście nie miałam tego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobną odżywkę, ale z innej firmy.
    Moja koleżanka miała tą z Eveline i na początku była bardzo zadowolona, ale potem coś zaczęło się jej dziać z paznokciami, miała przebarwienia i paznokcie zrobiły się matowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ,u mnie narazie tylko ten ból był;(

      Usuń
  21. Promocja obowiązuje od 20-26 stycznia na wszystkie podkłady oprócz Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam tego typu odzywek :) Wole naturalne sposoby :)

    obserwuję bo będe zaglądać częściej :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie to naturalne sposoby znasz?:) Dziękuje i wzajemnie:)

      Usuń
  23. Sama osobiście używam tą odżywkę i mnie paznokcie bolały tylko po nałożeniu jej na paznokcie po porządnym manicure. Wydaje mi się, że zależy to od grubości płytki paznokcia.

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przy pierwszym użyciu też bolały mnie paznokcie i dałam sobie z nią spokój. Dopiero po jakimś czasie sceptycznie dałam jej drugą szansę i na szczęście wszystko było już w porządku ...

    OdpowiedzUsuń
  25. raczej się na nią nie skuszę, sama chemia. wolę zwykłą oliwę xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Wczytuję się we wszystkie posty dotyczące paznokci i chyba spróbuję tę odżywkę, może trochę pomoże mi z rozdwajaniem paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj bo nie ma inne rady jak tylko wypróbowanie na sobie:)

      Usuń
  27. nie lubię takich preparatów, wydaje mi się ze samo moczenie w wodzie działa tak samo

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam do zabawy TAG-u The Versatile Blogger

    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  29. Polecam ci balsam Mleko i Miód z Avonu. Producent napisał, że jest dobry na popękane usta, suchą skórę na łokciach i skórki ;) Do tego pięknie pachnie ;* Super recenzja.Jeśli masz ochotę, to zajrzyj do mnie. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz ;3 http://www.blog-natkii.blogspot.com/ Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za radę o tym balsamie słyszałam wiele dobrego;)

      Usuń
  30. Ojej, nie wiedziałam, że używanie odżywki prowadzi do bólu... Trochę kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam ją i dobrze działała... jednak ze względu na jej skład szukam teraz czegoś innego. Do skórek używam olejek z Inglota- zdziałał cuda!
    pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  32. otagowałam się kochana , szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. polecam REGENERUM do paznokci jak i skorek, swietny produkt!! Napisalam kiedys o nim post;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki dziękuję zajrzę do Ciebie i poczytam o niej:)

      Usuń
  34. I u mnie sprawdza się ta odżywka...choć ostatnio depcze jej po piętach odżywka regenerująca od Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam z Lovely kiedyś taką różową i była bardzo fajna:)

      Usuń
  35. Czytałam wiele pozytywnych opinii na jej temat, czasem, że nie działała. Pierwszy raz spotykam się z bólem:(
    Ja mam Eveline S.O.S. i jestem zadowolona.
    Pozdrawiam malinową Koleżankę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety też byłam tym niemile zaskoczona:(

      Usuń
  36. Moją koleżankę również potwornie bolały po tej odżywce paznokcie. Tak chyba jednak nie powinno być. Może i składniki przyspieszają wzrost płytki paznokcia, stymulują ją, ale nie powinno to się odbywać takim kosztem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie , mam takie same zdanie. Narazie ją odstawiłam spróbuję za jakiś czas

      Usuń
  37. witam serdecznie.Używam odżywke eveline diamentową piąty dzień i jak narazie skutki uboczne się nie pojawiają.Moje spostrzeżenia;-twardsze paznokcie,ładny kolor,nieodpryskuje w trakcie mycia garów,tak jak odchodziły wszystkie odżywki do tej pory.Przy dłuższym moczeniu w wodzie inne preparaty schodziły z płytki jak skóra,przy tym specyfiku coś takiego nie ma miejsca.A skład? jak skład-czysta chemia tak jak w innych odżywkach i lakierach.Skutki uboczne w postaci "drzazg",przebarwien pojawiły się jednej dziewczynie[z mojego otoczenia],która położyła na płytkę od razu 3 warstwy.Producent wyrażnie informuje o stosowaniu i szczegółach na temat składu.Jeżeli u mnie będzie sprawować się tak jak dotychczas,nigdy nie zakupię innej.pozdrawiam




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie problem z tym że stosowalam tak ja producent zalecał a nawet jeszcze mniej bo co drugi dzien warstwe dokładałam poza tym dodatkowo jeszcze je zabezpieczałam oliwką:(

      Usuń
    2. widocznie zależy od paznokci,będę obserwować swoje

      Usuń
    3. Dokładnie , obserwuj i koniecznie podziel się opinią. Pozdrawiam:):*

      Usuń
    4. witam,kuracja odżywką diamentową eveline dobiega końca.Obserwuje swoje paznokcie i żadnych zmian chorobowych oraz bólu nie stwierdziłam.Mam bardzo ładnie utwardzone paznokcie,żaden się nie połamał .Jedynym minusem jaki zauważyłam,to wysuszenie skórek w dwóch miejscach i to wszystko.Będę polecać każdemu kto ma łamliwe i miękkie paznokcie-oczywiście nie bezpośrednio po ściągnięciu tipsów.pozdrawiam

      Usuń
  38. Noo mnie niestety też na początku bolały paznokcie :/
    Ale po kilku aplikacjach problem zniknął i z chęcią po nią sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. PS. Będę zaglądać częściej, obserwuję - ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  40. za wcześnie pochwaliłam!! na małym paznokciu zauważyłam coś w co nie mogłam uwierzyć!! czarną małą kreskę-drzazgę.Najpierw pojawiło się szczypanie małego i przedostatniego paznokcia,a przecież to już był koniec kuracji.? Na pozostałych paznokciach nic jeszcze się nie dzieje.Mam nadzieje,że tak pozostanie! Mimo krótkiego stosowania coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam, byłam zadowolona poza tym, że bolały mnie po niej palce. Jednak teraz wolę te w formie olejków.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta odżywka zniszczyła mi paznokcie, więc zdecydowanie nie polecam do dłuższego stosowania :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)