piątek, 25 kwietnia 2014

MÓJ TOP 3 MASECZEK DO TWARZY

Hej, 
dziś post o czym przyjemnym i lekkim czyli o kosmetyku, który nie tylko relaksuje ale też działa na nas upiększająco ;)  Maseczki tak to o nich piszę ;) Dziś poznacie moją trójkę ulubieńców ;)

Miejsce 1


Najlepsza maseczka ever, zapachu ma nie zbyt przyjemnego-drożdżowy ale działa świetnie. Ujednolica koloryt , buzia jest wypoczęta , zregenerowana, wypryski mniej widoczne, zaczerwienienia mniejsze. Kiedy nie wiem na jaką maseczkę kupić zawszę wybieram tego pewniaka. Cała recenzja TUTAJ

Miejsce 2 

Z kolei ta maseczka bezkonkurencyjnie bije wszystkie swoim pięknym zapachem , czując tak przyjemną woń można się naprawdę zrelaksować:) Jest to właściwie połączenie maseczki i peelingu. Ziarenka ścierające dają tak przyjemny masaż jakiego nie wykonałam jeszcze żadnym innym peelingiem. Poza tym kosmetyk działa nawilżająco i regenerująco. Wszystkie zaczerwienienia i rani są mniej widoczne. Recenzja TUTAJ

Miejsce 3
Maseczka, która działa jak kubeł (zimnej )wody na naszą twarz :D  Daje efekt mega dogłębnego nawilżenia , miękkiej i gładkiej twarzy do tego swoim egotycznym zapachem budzi do działania :D Recenzja TUTAJ


Oto moje trio , a jakie są Wasze ulubione maseczki ?:)

23 komentarze:

  1. O dziwo żadnej nie miałam :o muszę to zmienić :D Ja bardzo lubię Ziaję nawilżającą - mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tej pierwszej nie mialam.. ale efektima i tolpa, maaan kocham cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej lubie takie w opakowaniach bo o saszetkach zawsze zapominam

    OdpowiedzUsuń
  4. Soraya jest świetna również bardzo ja polubiłam, Tołpy nie miałam, a Efektima czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Tołpy mam ochotę na rzeczy do pielęgnacji ciała. Za to do twarzy lubię maseczki na bazie glinek, które robię samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. z tej 3 miałam tylko Efektimę, która również u mnie całkiem dobrze się spisała :-)
    na pewno kiedyś skusze się na Tołpę, ale poczekam na jakieś super hiper promocje, żeby kupić coś więcej niż tylko maseczkę :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione to chyba Ziaja i Planet Spa Avon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planet Spa też kiedyś miałam i byłam zadowolona :)

      Usuń
  8. pierwszą maseczkę miałam i była świetna ,trzecią też

    OdpowiedzUsuń
  9. znam tą z tołpy i uwielbiam! a zapach tej serii po prostu uwielbiam *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnej z tych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tych nie znam ale z Efektimy uwielbiam maseczkę oczyszczającą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam zdaje się tą z Efektimy, gdzieś:) stosuję przeróżne maseczki nie mam ulubionej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam i także używam maseczki która zajęła pierwsze miejsce ;)) . Lubię także maseczkę termoaktywną z Synergen i antytrądzikową Siarkowa Moc :) . A tak dla relaksu używam maseczki z Rival de Loop Erdbeer & Vanille ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super , dzięki za polecenie :) Na pewno jakąś z nich kupię ;)

      Usuń
  14. U mnie królują glinki, ale Tołpa bije wszystko, jeżeli chodzi o nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z dobra dla mojej cery glinka jest ciężko ale zdarzają się ;)

      Usuń
  15. tą z Tołpy muszę gdzieś dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię tę maseczkę drożdżową a z innymi niestety nie miałam jeszcze do czynienia :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam tą pierwszą i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze zapomne kupic maseczki, a ciagle o nich mysle w domu

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych maseczek. Ja najbardziej lubię glinkę brązową od Ziaja i maseczkę koktajlową od Perfekty.

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba się skuszę na tą z Tołpy w przyszłości:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)