niedziela, 23 grudnia 2012

Świąteczne przygotowania;)

Hej:) Wiem że dawno nie dodawałam posta na bloga i trochę was zaniedbałam, ale miałam straszne urwanie głowy na uczelni, dużo spraw do załatwienia.Wczoraj wieczorem dopiero wróciłam do domu i od razu zabrałam się za świąteczne przygotowania, niestety nie udało mi się zrobić makaronowej choinki:( Zdarzyłam tylko zrobić jednego karczocha i pierniczki ale dobre i to:):)
Dziś jak co roku dzień przed Wigilia będę ubierać choinkę , swoją małą w pokoju już wczoraj ubrałam:)
Ta duża stoi w salonie i czeka na przystrojenie:) W całym domu pięknie pachnie lasem;)

Chciałabym też dziś wybrać się na spacer żeby pokazać Wam jakie mam piękne widoki w okolicy , mam nadzieję że znajdę na to czas:)
Jak co roku na Wigilię pojadę do babci , a na Boże Narodzenie do drugiej babci:) Już się nie mogę doczekać jak się zobaczę z całą rodziną.  Jak wy spędzacie Święta ? Jaka macie choinkę żywą czy sztuczną?:) Pozdrawiam i życzę Wam wszystkim wesołych Świąt Bożego Narodzenia:)

17 komentarzy:

  1. zawsze się zastanawiałam czy ta pomarańcza z Goździkami ma pachnieć czy ładnie wyglądać ?? bo nigdy nie robilam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jedno i drugie;) pachnie ładnie ale zapach nie jest bardzo długotrwały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja u siebie w mieszkaniu zrezygnowałam z choinki (nie mam gdzie jej postawić + dziecko:D), ale u rodziców jest zawsze duża, stara, sztuczna choinka:) Święta jak co roku u jednych i drugich rodziców (teściów).

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jak brat był młodszy to się sztuczną stawiało plus banki plastikowe i brak cukierków:D
      Pozdrawiam i również życzę wesołych świąt:)

      Usuń
  4. piękne ozdoby :)
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:):* Również życzę zdrowych i wesołych Świąt:)

      Usuń
  5. Wzajemnie :*
    Choinkę mam żywą, co roku. :) Jest już ustrojona. W pokoju mam tylko niebieskie lampki nad łóżkiem (tak w końcu mam!)i kilka bałwanków. :P
    Święta jak co roku, Wigilia u babci, 1 dzień u cioci, a 2 goście u nas. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł z tymi lampkami nad łóżkiem ,za rok też może coś z tym pokombinuję:)

      Usuń
  6. Ach, świątecznie i pięknie!:)

    Zdrowych i Wesołych Świąt!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja święta spędzam w domu, to do mnie wszyscy przyjeżdzają w każdy dzień ktoś z inenj strony rodziny :P :) a choinka jak zawsze żywa:) ten zapach to coś pięknego:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja choinkę ubieram jutro :)) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt,
    dużo uśmiechu,
    miłości, radości,
    szczęścia i wrażliwości.

    ps.
    Też mam jeża z pomarańczy i goździków...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. też zrobiłam wzorkową pomarańcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 48 years old Structural Engineer Alessandro Mapston, hailing from Clifford enjoys watching movies like Downhill and Flying disc. Took a trip to Lagoons of New Caledonia: Reef Diversity and Associated Ecosystems and drives a Land Cruiser. dlaczego nie sprobowac tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)