sobota, 29 grudnia 2012

Brokatowe szaleństwo na paznokciach;)

Cześć jak tam wam mija dzień? U mnie jak to sobota wielkie sprzątanie ale na szczęście już skończyłam J Tak na szybko dodaje posta bo czeka mnie jeszcze nauka już do sesji a wieczorem lece na domówkęJ  Dziś napiszę wam o lakierze jaki dostałam na gwiazdkę od chłopaka jest to Wibo glamour nails w 
odcieniu nr 3. 

 Nie będę się za bardzo rozpisywać tylko od razu wymienię jego zalety a więc tak:
- szybko schnie
- chyba najtrwalszy lakier jaki miałam
- wygodny pędzelek
-wystarcza dwie cienkie warstwy aby świetnie pokryc paznokieć
-jak na brokatowy lakier dobrze się zmywa
- buteleczka średnich rozmiarów -8ml
- tani kosztuje coś około 8 zł
- dostępny w każdym Rossmanie
- gama kolorystyczna w 8-9 odcieniach
-ładnie prezentujące się opakowanie

Wad jak na razie nie zauważyłam,  jestem bardzo zadowolona z tego lakieru i myślę że nim pomaluję paznokcie w sylwestrową nocJ


26 komentarzy:

  1. Ładnie prezentuje się na paznokciach, jak ostatnio byłam w Rossmanie to się nad nim zastanawialam, ale w końcu nie wzięłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo , gdybym go nie dostała to bym się na niego nie skusiła pewnie:) A tak na pewno dokupię jeszcze dwa lakiery:):)

      Usuń
  2. Przepiękny kolor :) I chyba to właśnie jego widzę w szafie Wibo ;) Ja wolę ten srebrny i miedziany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już u kogoś ten lakier i bardzo mi się spodobał ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bossski:) Chyba będzie mój:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie interesowały mnie lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne! :)

    organizuję konkurs, w którym do wygrania dowolna bransoletka Libellule, zachęcam do wzięcia udziału! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo widziałam foto na bangla.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor!
    ostatnio chciałam go kupić, ale ostatecznie się rozmyśliłam, bo sądziłam, że będzie ciężko ze zmywaniem, ale skoro piszesz, że nie jest tak źle, to chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek :) Udanej zabawy i szczęśliwego nowego roku.

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebię ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor bajka...:)

    Na Nowy Rok życzę Ci wiele radości i miłości , dużo sukcesów i pomyślności...:)
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/zyczenia-noworoczne.html

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek taki inny, super :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)