wtorek, 5 sierpnia 2014

Wakacyjne ombre

Hej , 
gdy Wy czytacie tego posta ja prawdopodobnie mam już za sobą ponad 100 km pieszej pielgrzymki, nogi mnie bolą pewnie, mam odciski itp itd. Trzymajcie kciuki żebym doszła cała i zdrowa ;D

Dziś luźny paznokciowy post. Ostatnio miałam trochę wolnego czasu i postanowiłam wykonać ombre ;)

 Do wykonania tego ombre użyłam lakieru:

* One Colour allepaznokcie.pl nr 65
*Bell Glam Wear  nr 607
*Softer Crazy Colours nr 19 



Jak się Wam podoba takie połączenie kolorów ? :)

Pozdrawiam, dream7

17 komentarzy:

  1. Myślę że bardziej spektakularnie wyglądało by na długich pazurkach ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo letnie kolorki i fajnie ze sobą współgrają w tym połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie ze sobą współgrają te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie szerokie płytki paznokci więc zazdroszczę niesamowicie! :) A efekt końcowy na prawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zrobiłam ombre ale złoto-kremowe;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie połączone kolory, bardzo lubię ombre

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie Ci to wyszło:) moje próby ombre jak na razie kończyły się natychmiastowym zmyciem:D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie kolorów :) trzymam kciuki za Twoje nogi :p

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne pazury <3
    usuallyandhappy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorowo pozytywnie - tak jak lubie ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)