środa, 7 sierpnia 2013

Wakacyjny mix foto ;D

Hej , 
co tam u Was słychać kochane ? Dziś post  dodaje wieczorem bo w ciągu dnia przez ten upał nie mam siły na nic.  Jak tam u Was wakacje ? Mam nadzieje że lepiej niż u mnie  bo ja narazie nigdzie nie wyjeżdżałam i na nic takiego się nie zapowiada :( 
Tak więc zdjęcia będą z moich okolic , wycieczek rowerowych , nad wodę itp
Zapraszam do oglądania ;)











To by było na tyle , tak minął mi pierwszy miesiąc wakacji;) Na pewno pojawi się jeszcze jedna labo dwie takie fotorelacje ;)
Pozdrawiam , dream7

48 komentarzy:

  1. ojj u mnie też strasznie gorąco:C Świetne zdjęcia, takie sielankowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już nie mogę tych upałów.. męczą mnie okropnie ;P

      Usuń
  2. piekna masz okolice :)
    ja tam siedze w domu, nawet na slonce nie wychodze :p w weekend moze wyskoczymy gdzies na plaze polezec :p

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia piękne:) szczególnie konik polny i bocian:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, kocham lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Upały u mnie również:) ale w końcu mamy lato! foty widać spontanicznie zrobione, ciekawe ujęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zdjęcia są bardzo spontanicznie zrobione ;)

      Usuń
  6. trzy pierwsze zdjęcia - no po prostu cudowne - lubię zdjęcia przyrody.
    Jak je zrobiłaś? po proszę instrukcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co nie bardzo jestem ekspertem w tej dziedzinie , ja dopiero sama ucze się robić zdjęcia ;) Na pewno ważna jest pora dnia , teraz najlepiej robić je około 17-18 , nigdy nie pod słońce. Zdjęcie 1 i 2 było zrobione w trybie makro ;)

      Usuń
  7. A ja jestem w swoim żywiole, uwielbiam upały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :) daj mi trochę tego upału bo u mnie go brak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, szczególnie te makro ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia super ! - bardzo lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia:) Kaczuszki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetne zdjęcia, zazdroszczę wakcji ;)
    mi może uda się w następnym tygodniu gdzieś pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) a nie ma czego zazdrościć to tylko same okolice ;)

      Usuń
  13. Fantastyczne zdjęcia :) bardzo wakacyjne..

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie zdjęcia są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny, cudowny, zjawiskowy i magiczny mix <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Konik polny świetny! Kochana, zapraszam do zgłaszania się na spotkanie ;) Fajnie będzie się spotkać i pogadać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia i jaki piękny bocian :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia! Najlepsze tych owadów!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale wdoki masz za to swietne! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, w wolnej chwili zapraszam na nowość :D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne fotki, u mnie jest dużo ważek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi przez te upały też nic się nie chce,na szczęście zaczęło padać i temperatura spadła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U nas już lepiej, udało mi się napisać dzisiaj recenzję;) piękne zdjęcia i okolice cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia, miło się je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet nie wiesz jak zazdroszczę tak przepięknej okolicy :) wspaniałe zdjecia :) rozmarzylam się ... Cudownie byłoby żyć tak blisko natury a nie mieszkać w bloku :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)