wtorek, 4 czerwca 2013

Ulubieńcy maja

Cześć;)
 Było majowe denko , teraz czas na ulubieńców ostatniego miesiąca czyli kosmetyki które namiętnie używałam przez ten długi miesiąc may ;)

Bez zbędnego gadania zapraszam do oglądania ;)
 *Niewątpiwym ulubieńcem nie tylko maja ale też ostatnich miesięcy jest znany już wszytskim płyn micelarny Bebeaty , jak widziecie już mi się kończy mam jednak niewielki zapas. Sama jestem ciekawa co wskoczy na jego miejsce ;)

*Moje odkrycie miesiąca peeling do stóp bebeauty z Biedronki za całę 2,99 zł. Bardzo dobrze ściera martwy naskórek , pięknie pachnie, odświeża. Niedługo zrobię o nim recenzję.

*No i lakier Essie w kolorze Mint Candy Apple ,nakładam go bardzo częto i jeszcze mi się nie znudził , cudowny pastelowy kolorek, trwały. 

 
* Maskara Lovely Pump up , świetny tusz za grosze , pięknie rozdziela rzęsy , usnosi , nie skleja ich , nie podrażnia oczu Na pewno dodam o nim recenzję.

*Korektor Loreal True Match  , świetny korektor zarówno pod oczy jak i na całą twarz , delikatny , nawilża , rozświetla. Kosmetyk warty swojej ceny.

*Krem Sudomax który niestety już mi się kończy ale i tak jest baaaardzo wydajny bo używam go praktycznie codziennie a mam go już dobre kilka miesięcy jak nie pół roku. Idealny na ranki , zadrapania , krostki.

* Pomadka ochronna Neutrogena , która też zasługuje na osobną recenzje , na pewno sie taką doczeka . Mam ją od zimy , kupiłam z zestawie z kremem do rąk. Idealna na lato i na zimę ,ma filt SPF20 , do kiedy ja używam moge zapomnieć o suchych , podrażnionych ustach. 

Tak oto prezentują się moi ulubieńcy , a jak z waszymi?:)

Powiem szczerze , że pogoda mnie dobija , leje i leje do tego jeszcze dziś mam egzamin na który zaraz pędze.. Sesja jeszcze sie nie zaczęła a ja już marze żeby się skończyła...:P

Pozdrawiam , dream7

54 komentarze:

  1. z bebeauty mam balsam do stóp...bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dobrze wiedzieć bo po tym peelingu miałam ochotę na resztę kosmetyków do stóp z Bebeauty ;)

      Usuń
  2. Micel z bebeauty nie przypadł mi do gustu, ale pomadkę z neutrogeny po prostu uwielbiam ;) wszyscy sobie zachwalają lakiery essie, chyba muszę je w końcu wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie , tylko ostrzegam że jak juz kupisz jeden to na jednym sie nie skończy ;D

      Usuń
  3. bardzo lubię ten peeling z biedronki....

    OdpowiedzUsuń
  4. Essiak-bardzo letni kolorek, a będzie nowa oferta Biedronki 20.06 z kosmetykami, to pewnie będzie jakiś nowy micel.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja czekam na recenzje Maskary Lovely Pump up. Widzę ją ostatnio na wielu blogach. Jestem bardzo ciekawa tego tuszu :)
    Płyn z Biedronki mam i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miętusek genialny! Uwielbiam taki kolorek na stópkach;) A po peeling napewno pójdę do Biedry!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie micel był, micel zniknął, micel wrócił wraz z nowym kartonem. Ciekawe czy nie wróci czasem jeszcze na nasze półki...
    Chorowałam na lawendę z Essie, ale rozsądek wziął górę - przy dobrej bazie i dobrym wykończeniu nawet lakier za 4 zł wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieje że jeszcze wróci ;) Z wyglądam się godzę ale jeśli chodzi o trwałość to Essie nie ma sobie równych ;)

      Usuń
  8. Większość z tych rzeczy to także moje hity ;-) Micel z Biedry i peeling do stóp po prostu uwielbiam :) Balsam do stóp też jest dobry, również zawiera kwasy AHA, kosmetyczka nawet polecała ostatnio ;) Tusz używam od kilku dni ,ale już zdążył podbić moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz czyli mamy podobne gusty kosmetyczne ;)

      Usuń
  9. Zachęcona pozytywnymi opiniami, również zrobiłam sobie zapas płynów micelarnych z biedronki, u mnie do tuszu jednak się nie sprawdza, podkład zmywa jednym pociągnięciem

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja zaczynam być zwolenniczką tego tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka Twoich ulubieńców mnie bardzo zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier ma cudowny kolorek no : O czekam na recenzję maskary:)

    OdpowiedzUsuń
  13. lakiery z Essie uwielbiam, na pewno nigdy mi się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię Essie, a jak była promocja w Hebe to próbowałam dorwać ten kolor :) Niestety spóźniłam się i nie było go już :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Peeling wygląda zachęcająco, czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  16. czy tylko ja nie miałam jeszcze płynu micelarnego :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jeszcze ja go nie znam ;) Ale lakier piękny ;)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  17. Szukałam tą maskarę w rassmanie, nie znalazłam ;( Chętnie zobaczyłabym jk lakier prezentuje się na paznokciach, bo kolor wydaje się super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a już dodawałam jego recenzję , także są na moim blogu jego zdjęcia ;)

      Usuń
  18. Micelarny jest super:) szkoda, że został wycofany, ale liczę na to że na jego miejsce wpadnie inny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z bebeauty miałam kiedyś krem do rąk i byłam bardzo zadowolona:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och jak ja się cieszę ,że obkupiłam się w biedronkowe micele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam niestety tylko dwa ale używam go tylko do oczu więc na długo mi wystarczy ;)

      Usuń
  21. muszę wreszcie zakupić sudomax :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ten micel z biedry robi szał! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam micel z biedronki i strasznie żałuję, że go wycofują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejmy nadzieje że w jego miejsce wejdzie równie dobry płyn ;)

      Usuń
  24. Mint Candy Apple jest cudny!:D

    OdpowiedzUsuń
  25. czekam na recenzje tego peelingu do stop, bo go nie widzialam:D w Netto mozna dostac odpowiednik tego plynu,tzn tani i sklad prawie identyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo mi się podoba lakier Essie w kolorze Mint Candy Apple! jest przepiękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. miętę od Essie i micelka z Biedronki kocham i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kilka nowości tu jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja chce minta a nie mogę u siebie dostać :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie niestety płyn z Biedronki rozczarował. Do zobaczenia na spotkaniu w Chełmie.

    OdpowiedzUsuń
  31. micel z biedronki też bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  32. A mnie micel z biedronki lekko podrażnił i córka się nim zaopiekowała i jest bardzo zadowolona...:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam MCA! Chyba będę musiała go odkurzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też Lovely jest moim ulubieńcem juz od ok 2 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. pod pierwszym zdjęciem mogę się dopisac i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny Essiak. Też mam ten krem, ale mam go taak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny essie <3 poluje na miętke od nich :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Tusz uwielbiam :) peelingu jeszcze nie miałam, a lakier jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten micel z Biedronki też mam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)