poniedziałek, 4 marca 2013

Rozświetlający peeling do twarzy Bourjois

Witajcie kochane kobietki!;) 
Dziś u mnie  dzień by przepiękny , świeciło słońce i było bardzo ciepło;) Dlatego pomyślałam sobie że napiszę  post o moim rozświetlającym  peelingu , którego zapach i kolor właśnie kojarzą mi się z wiosną i ciepłem;)

Peeling używam od miesiąca. W zasadzie ciężko powiedzieć mi czy to jest peeling maska czy krem;) 
Ale zaraz wszytko wytłumaczę;)

Informacje od producenta 

Cena /Pojemność : 14,99zł za 75 ml chociaż nie ma tu 75 ml ponieważ w sklepie każda buteleczka była napełniona do tego poziomu co widać na zdjęciu (zdjęcie było zrobione od razu po przyniesieniu ze sklepu) wg mnie jest to bardzo nie fair ;/ Także jest to peeling w średnim przedziale cenowym

 Opakowanie :zamknięcie typu klik , opakowanie jest miękkie dzięki czemu możemy wycisnąć peeling do końca.

Zapach: piękny , orzeźwiający , pomarańczowo-morelowy, niechemiczny

Konsystencja : gęsta, kremowa , delikatnie tłusta , z niewielką ilością peelingujących drobinek , które jednak jeśli się już trafią to są dość ostre


Działanie : Peeling można stosować normalnie jako peeling lub jako maseczkę. U mnie i tak i tak się sprawdza. 
* świetnie oczyszcza skórę nie podrażniając jej
*delikatnie tłusta konsystencja nawilża naszą cerę
* daje lekki efekt rozświetlenia 
*  energetyzujący zapach budzi nas rano :)
*brak uczucia ściągnięcia
*bardzo dobrze przygotowuje cerę do nałożenia kremu i podkładu
*zapach długo utrzymuje się na skórze

Peeling doskonale nadaje się dla osób z cera suchą , wrażliwą i normalną. Dla dziewczyn ze skórą tłustą i mieszaną będzie zdecydowanie za delikatny ale za to fajnie się sprawdzi w wersji maseczki ;)

Miałyście , używałyście go kiedyś? ;) Jakie są wasze ulubione peelingi?
Pozdrawiam was serdecznie i zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu:)





71 komentarzy:

  1. oglądałam go ostatnio w Ross, jak wykończę swoje peelingi to go kupię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach musi być nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio się nad nim zastanawiałam i może w końcu się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie odciąga nas od podjęcia decyzji o zakupie niepełne oszukańcze opakowanie :(

      Usuń
  4. Sporo razy nad nimsie zastanawialam , ale jakos nigdy sie nie skusilam- może i dobrze, bo wole mocniejsze drapaki, albo jak juz nie drapaki to enzymatyczne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to jeśli wolisz mocniejsze to nie polecam chyba że w formie maseczki choć wtedy to by była droga zabawa:P

      Usuń
  5. Byłam dziś w Rossmannie i zastanawiałam się nad nim,bo fajnie wygląda ale ostatecznie zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz widzę ten kosmetyk na oczy :) ja zdecydowanie wolę mocne zdzieraki - takie jak St. Ives morelowy, teraz Soraya. ale takie owocowe przebudzenie musi być wyjątkowo przyjemne :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. OOo chyba się skuszę bo szukam właśnie peelingu do twarzy w rozsądnej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem co sobie kupie gdy wykończę swoje zapasy :) Nigdy go nie widziałam, ale na pewno poszuka, typowo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że u Ciebie też się sprawdzi;):*

      Usuń
  9. nie miałam pojęcia, że Bourjois stworzyło peeling :O no ale za to kocham blogi, że można się z nich dużo dowiedzieć! ja używam peeling garniera 3w1, jestem z niego zadowolona, pięknie oczyszcza moją skórę chociaż to jeszcze nie jest mój ideał i ma odpychający zapach betonu! bardzo podoba mi sie Twój blog, będę tu zaglądać częsciej! zapraszam na morangobonita.blogspot.com! :** buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło;) Na pewno do Ciebie zajrzę :)zawszę zaglądam na blogi wszystkich komentujących dziewczyn:)

      Usuń
  10. Czyyyli dla mnie zbyt delikatny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz jaka ja jestem genialna? Na twarz stosuję normalny peeling do ciała :D Ale naprawdę tylko on potrafi zedrzeć moją suchą skórę z nosa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę;D zazdroszczę bo mi chyba skóra by płatami złaziła z twarzy jak bym tak zrobiła;D

      Usuń
  12. nie miałam okazji wypróbować a zapowiada się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę coś dla mnie, co prawda mam coś teraz ale zapamiętam sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sobie na zapas zapamiętuje albo czasem zapisuje ;)

      Usuń
  14. fajnie się prezentuje, ale chyba jednak się nie skuszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. w takim razie dla mnie za delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy go nie miałam, ale wygląda ciekawie :)
    szczególnie jego owocowy zapach mnie kusi ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie będzie za delikatny, ale zapach i kolor bardzo przyciągają;)

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest ten w metalowym pojemniczku? :)

    Może go kiedyś wypróbuję, bo potrzebuję jakiegoś delikatnego zdzieraka. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda świetnie i zapach pewnie przypadłby mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno , bo nie jest chemiczny tylko pięknie pachnie pomarańczą;)

      Usuń
  20. co do peelingu, możesz wypróbować sobie któryś z Naturii, opakowania są małe i tanie ok 4 zł,a więc nie stracisz wiele. Jak dla mnie są świetne i mają wiele ciekawych zapachów. Fajne jest to, że buteleczki są małe, ponieważ nie musisz przez długi czas używać jednego, tylko kończy Ci się i próbujesz nowego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi Ci o te z firmy Joanna?:) jeśli tak to znam je dobrze i również bardzo bardzo lubię;)

      Usuń
  21. nie miałam :) ale wydaje się być całkiem ciekawy :D
    a moim ulubionym peelingiem do buźki jest garnier czysta skóra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gernier jak dla mnie jest troszkę za mocny i zawszę mi jakoś cerę wysusza;(

      Usuń
  22. niekiedy to że opakowanie nie jest do końca napełnione nie oznacza, że produktu jest mniej. Często na opakowaniach producent podaje ilość produktu, a nie pojemność opakowania ;) Koleżanka pracowała w jednej z firm kosmetycznych i mówiła, że czasem opakowania są nieco większe i wtedy jak maszyna wypełnia je produktem to zostaje trochę powietrza. Ja niekiedy tez mam wrażenie, że ktoś mnie oszukał ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ;) Byc może w tym przypadku tez tak jest , tu moge powiedzieć że nikt nie mnie oszukał ponieważ opakowanie było przeźroczyste ''widziały gały co brały";D he he Najgorzej jest jak opakowanie jest mega wielkie, kolorowe a kosmetyku tyle co kot napłakał ;/

      Usuń
  23. To chyba coś idealnego dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam tego peelingu :) Chwilowo używam produktu 3 w 1 z Under Twenty ( choć mam te 22 lata :P ) i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam 22 jesli kosmetyk dobrze działa na twoja cerę to nie ma się co przejmować metryką;D

      Usuń
  25. Od dłuższego czasu o nim myślę, tylko jakoś nie mogę go odnaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , u mnie też był w największym kącie schowany ale jakoś go dojrzałam;)

      Usuń
  26. zapewne świetnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę, że fajny wynalazek dla suchej skóry, ale peeling sam w sobie wykonywany raz na jakiś czas wymaga dla mnie jakiegoś konkretnego starcia :) choć jako delikatny "pobudzacz" (o jej, bez skojarzeń! :P) z rana na pewno będzie świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak u suchej skory zdecydowanie najlepiej się sprawdzi;)

      Usuń
  28. miałam kupić, ale jakoś znalazlam coś innego,,:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne wiosenne opakowanie już samo kusi, żeby mieć ten kosmetyk w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam owocowo pachnące, rozświetlające kosmetyki, już po opakowaniu i opisie wiem że byśmy się polubili, muszę upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Już kilka przymiarek do niego robiłam, w końcu muszę kupić, jestem zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. A tak, tak, już wiem który :P Pomyliło mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś słyszałam o tym produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przejdę się i go powącham :P
    Ja na co dzień używam peelingu (z delikatnymi drobinkami) do oczyszczenia twarzy po makijażu :) Polecam Ci go gorąco, więcej napiszę jednak w najbliższym poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super to czekam na wiadomość może akurat okaże się następca tego;);)

      Usuń
  36. Już sam zapach do mnie przemawia.:D
    Zapowiada się interesująco..;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam go jeszcze ale wygląda zachęcająco i twoja opinia również zachęca do zakupu, chętnie go wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla mnie niestety przeznaczony nie jest ;(

    OdpowiedzUsuń
  39. Brzmi super, ale nigdzie tego nie widziałam... chętnie bym wypróbowała :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie on jest taki ukryty tak nie pozornie kolo płynów do demakijażu Bourjoius;)

      Usuń
  40. z bourjois kupuję tylko wodę micelarną:)
    już jakiś czas temu zrezygnowałam z drogeryjnych peelingów na rzeczh naturalnych:)

    OdpowiedzUsuń
  41. dla mnie idelany mam problem z z sucha cerą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez od niepamietnych czasów;P

      Usuń
  42. ten zapach mnie intryguje :)
    napisałam w zakładce w sprawie wymianki..

    OdpowiedzUsuń
  43. No to nie dla mnie, jak słabo peelinguje :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn dla cery suchej i wrażliwej to wystarczająco peelinguje;)

      Usuń
  44. Niestety on nie dla mnie :( Ja mam mieszaną skórę w kierunku tłustej i wole mocniejsze ścieruchy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie go wypróbuję w formie maseczki :) Nie lubię peelingów mechanicznych, bo uważam, że rozsiewają wypryski po twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Skuszę się chyba ;) uwielbiam wszystko, co ślicznie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)