piątek, 11 października 2013

Zapach lata- balsam do rąk Pat&Rub

Cześć ;)

Dziś parę słów o balsamie do rąk, którego zapach na początku nie przypadł mi do gustu z czasem jednak coraz bardziej zaczynał mi się podobać aż do chwili w której stwierdziłam że jestem od niego uzależniona;)

Zapach o którym mówię do połączenie trawy cytrynowej i kokosa.

Cena/Pojemność : 39 zł za 100 ml 

Dostępność : Sklep internetowy Pat&Rub , Sephora

 Składniki tego balsamu są w 100% naturalnezawiera naturalne filtry UV.


Hermetyczne opakowanie  z pompką , dzięki czemu jest higieniczne. Poręczne ,wygodne w użyciu , niestety do torebki raczej się nie nadaje ponieważ jest dość duże.


 Konsystencja jest bardzo lekka , wręcz puszysta, trochę przypomina mi bitą śmietanę ;) Błyskawicznie się wchłania pozostawia delikatną powłoczkę która sprawia że dłonie są gładkie i nawilżone.


Balsam w 100% spełnił obietnice producenta, nawilżenie jest wyczuwalnie niemal od razy po użyciu i utrzymuje się przez długi czas. Chwile po aplikacji dłonie są wygładzone i miękkie. W sobotę po wysprzątaniu całego domu moje dłonie nie były w najlepszym stanie , czułam podrażnienie i wysuszenie w takich chwilach użycie tego kosmetyku było dla mnie zbawienne.  Kosmetyk miał też spełnić funkcje relaksacyjną i tu zapach załatwił całą sprawę ;)



U mnie ten balsam sprawdził się świetnie , polecam go każdej z Was ;)


 Pozdrawiam , dream7 ;*

31 komentarzy:

  1. oj chciala bym ten balsam :) mam mgielke o tym zapachu i po prostu ja uwielbiam :p

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tylko cynamonowy i uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe posty:)
    obserwujemy? http://camode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna dobra recenzja tego kosmetyku jaka czytam :) wart zakupu

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się ta seria z czasem spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym wypróbowała, ale za taką cenę? :) Szkoda, że jest drogi, dobre chociaż to, że jest wart wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam na niego wielką chrapkę! Ostatnio Pat&Rub bardzo za mną chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie pięknie pachnie:D
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wersję z żurawiną i cytryną i uwielbiam.. Szkoda tylko, że cena taka koszmarna:(

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam krem do rąk o tym zapachu i działanie było świetne :) tylko ta cena.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. A jakie Ty masz dłonie opalone :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że cena nie jest ciut niższa...

    OdpowiedzUsuń
  13. trawa cytrynowa i kokos? - to zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale chciałabym go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niczego jeszcze nie miałam z tej firmy a bardzo mnie kusi, szczególnie jeśli ma same pochwały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zacząć swoja przygodę z Pat&Rub od właśnie kremów od rąk lub olejków od ciała -są rewelacyjne;)

      Usuń
  16. Ach, tak mi się marzy krem do rąk z tej firmy, ale cena mnie zabija. Wiem, że to dobre kremy, ale czy warte aż tyle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że tak , ten jest idealny na każda porę roku prócz zimy ponieważ jest za lekki ;)

      Usuń
  17. To musi być ciekawe połączenie zapachowe. Faktycznie jak lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakoś ta cena mnie trochę zniechęca...ja kremy do rąk wręcz zjadam, dlatego próbuję nieco tańszej alternatywy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam jeszcze przyjemności używania kosmetyków Pat&rub, niestety cena mnie przeraża ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Wypróbowałabym, ale przyznam szczerze, że cena trochę za wysoka, jak dla mnie ;)
    Nie mniej jednak zapach musi być wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  21. trochę za drogi jak na krem do rąk :)
    ale wierzę, ze musi być znakomity :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmetyki tej firmy prześladują mnie ze wszystkich stron, ale ich cena jest zdecydowanie zbyt wysoka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za to że zostawiasz po sobie ślad ;) Staram się zawsze odwiedzać blogi osób komentujących ;)